Pokiaľ viem, nezískali sa pozemky ani peniaze na stavbu, mesto navyše požadovalo pri povolení tejto spojky zrušiť Vazovovu, ktorá je predsa len operatívnejšia, keďže spojka na Americkom mala byť jednosmerná.
Pokial bol len toto problem tak je skoda, ze sa na to nemyslelo ked sa rekonstruovali trate v tej oblasti - stacilo by tam dat nejaky snimac ktory by elekricke dal signal len ked by bolo treba (ono by to zas nebolo nejak casto) a vybavene...
Vysvetlené v reakcii na Emila. Táto spojka koliduje so všetkými smermi okrem pravého odbočenía z Trnavskej na Vajnorskú a z Vajnorskej na Šancovú, vyžadovala by minimálne 30-40 sekundovú fázu vrátane vyprázdňovačiek, čiže nebolo reálne ju radiť v každom cykle a technické možnosti vtedy nedovoľovali dopyt v takejto zložitej križovatke.
Svetelný signál bol, ale nebol reálne použiteľný na to, aby súprava prešla celou križovatkou (ak si pamätáš, trval len dve-tri sekundy a nemal žiadnu vyprázdňovačku). A to bol aj dôvod, prečo to policajti nikdy nepovolili. Musel by tam byť odlišný signálny plán s fázou pre odbočenie električky.
Spojka sa, pokiaľ viem, nepoužívala nikdy, možno s výnimkou nejakých "pankrácovín".
Počkaj, "nikdy predtým nepoužívanú" - tá spojka na Trnavskom mýte sa nikdy nepoužívala? či v akom kontexte si to myslel? Nechodili ňou napr. výjazdy (dojazdy) z Juráku na L12 do Ružinova v rokoch veľmi cca 1986-89?
3+8 - 7951+7952 Pochvala vodičovi za krásne vykúrené vozy .. Sa teším na zimu s ním cestovať ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emil