presne, nejde o vedenie v plytkom tunele, ale aby napriklad po bosakovu to riesili aspon ako mimourovnovo podla povodne spracovanej DURky .. nieco na styl tohoto ..
Kedˇ to tak súkromné firmy strašne chcú nech si celú tú slepú stanicu postavia za vlastné.
Jedine vtedy by som videl ako tak zmysel toho ak by sa tá trať postavila až do Petržalky. Ale tiež otázka čo by tam premávalo. Jedine nejaké regionálne vlaky o ktoré by nebol ani veľmi záujem.
Osobne si myslím že na reláciu Petržalka - Filiálka - Rača stačí úplne Električka s kvalitnou preferenciou a preriedenými zastávkami.
Za tých 420mil. by som privítal omnoho viac obnovu vozových parkov dopravných podnikov v SR.
Včera som šiel tadiaľ pred 16tou a videl som nejaký okrúhly označník tak som si si najprv myslel, že DPB vrátil tie staro nové lebo je lenivý vyrobiť ceduľky. A dnes pozerám veď je v tom reprák. Ale neviem či už funguje. ?
Ja z DPB nemôžem ? Niekoľko mesiacov im vypisujem nech láskavo namontujú názvy zastávok na zastávky na Dlhých dieloch. Potom som sa sťažoval na magistráte a z neho mi prišla odpoveď, že DPB sľúbil promptnú nápravu a dosadenie názvu zastávky (odpísali v jednotnom čísle pritom šlo o takmer všetky zastávky). A od včera máme miesto označníku bez mena na Molecovej označník s tým debilným a otravným rádiom. ? ? To, že zbytok zastávok stále nemá označenie im asi nevadí. ?
Keďže nie je v územnom pláne tak neráta. Keďže by to malo byť v réžií mesta (GIB) tak nejako skoro to asi nezačne. Aj keby tam bolo stavebné povolenie (akože sa mi zdá že nie je), tak už dávno prepadlo alebo ho musia donekonečna predlžovať ako pri niektorých iných projektoch mesta (GIb-u).
Kto hovori o plytkom tunelY? Faktom je ze povodne plany boli o rychlodrahe s vyssiou MPR, ktors by bola riesena kompletne mimourovnovo. A nakoniec mimourovnovy nebude ani ten slizik na Bosakovu. Tazko ocakavat ze toto bude nejaka ubertrat, ktora ukaze trend akym by sa malo stavat a ktora dokaze ze aj elektricka vie byt rychla.
Ad. Filialka: Nemozme ten tender nejak napadnut nech to nestihnu? Ci to mozu len neuspesni uchadzaci?
K tej cene nebuďme naivní. Je jasné, že celá stavba bude ako pravý slovenský tunel a počas výstavby sa zistí, že treba vytunelovať ďalších 400mil. EUR. Je tu jeden maličký pod hradom a vidíme, koľko sa dá vytunelovať na ňom.
ked nic ine, tak aspon cena padla zo 420 mio euro na 269,6 mio euro .. v prioritnej osi zostane este cca 250 mio euro na dalsie projekty ..
bohvie za kolko sa vytendruje petrzalska elektricka .. ale pri tychto cenach by za 78 mio euro postavili komplet novu radialu a nie ten paskvil co chcu robit na bosakovej .. s urovnovym krizovanim
Prechod tej kompetencie na dopravcu je absolútne nesystémový a imho by to aj tak nik neriešil.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133