Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #182441:
V čom podľa teba spočívajú výhody dezintegrácie dopravy?
Reply on: VLK #182444:
Ale ak by niekto chcel ísť do LIDLu, tak mu je ten východ zo stanice akurát vhod. Pri najhoršom sa môže zriadiť zastávka a bude existovať kyvadlovka na Trnavské v podobe linky 51, intervaly by už aj sedeli. ?
Reply on: Mike #182443:
ja skôr vidím problém v tom, ako je vôbec naprojektovaná samotná stanica (a za aké prachy)... ak je vchod do stanice na úrovni polohy dnešnej budovy stanice (bližšie k ceste pri Istropolise, ale tak ďaleko od samotného mýta), tak o prestupe sa nedá hovoriť ani náhodou... rovnako ani nebude priame prepojenie podchodu pot Trnavským mýtom a stanicou... jednoducho celé zle
Reply on: MatejBA #182441:
Lebo minimálne EC na trase Praha-BA- Budapest by aj naďalej zastavovali na hlst. a osobáky zo Záhoria (a z viedne cez DNV) by aj naďalej končili na Hl.St (poťažmo na žst N.Mesto).
Takže sa rozbije prestup. (prestup s peším presunom Predmestie - Vinohrady sa mi nevidí ako to pravé orechové, ani keby boli schody priamo z jedného nástupišťa na druhé)
A hlavne ona ani nebude mať kapacitu aby tam išli všetky osobáky od Senca, Pezinku a rýchliky od Senca a Pezinku čo v Ba začínajú a končia. Taže tam pôjde pár osobákov od PK a SC ako dnes na žst N.Mesto? Kvôli tomuto postavíme stanicu za 450 mil. €?
A v neposlednom rade na Trnku na to MHD nemá kapacitu. Na tých pár osobákov áno. Ale aby sa tam robil návoz a odvoz na rýchliky, alebo Zr ktoré prichádzajú napr. pondelok ráno...to by tam muselo byť obratisko a nejaké linky tam začínať..
Reply on: MiroBA #182438:
Ale zas keby na filialke urobili modernu stanicu s prepojenim na podchod na trnku a aj trnko opravili, tak preco nie? 🙂
Reply on: MatejBA #182436:
Aj zastávka Malá scéna (smer ASMN) má už RadioPoint s novým označníkom.
Reply on: 810zssk #182428:
presne, nejde o vedenie v plytkom tunele, ale aby napriklad po bosakovu to riesili aspon ako mimourovnovo podla povodne spracovanej DURky .. nieco na styl tohoto ..

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=63&image_id=9817

a nie ze na bosakovej pribudnu 3 dalsie semafory ..
Reply on: aquila #182422:
Kedˇ to tak súkromné firmy strašne chcú nech si celú tú slepú stanicu postavia za vlastné.
Jedine vtedy by som videl ako tak zmysel toho ak by sa tá trať postavila až do Petržalky. Ale tiež otázka čo by tam premávalo. Jedine nejaké regionálne vlaky o ktoré by nebol ani veľmi záujem.
Osobne si myslím že na reláciu Petržalka - Filiálka - Rača stačí úplne Električka s kvalitnou preferenciou a preriedenými zastávkami.
Za tých 420mil. by som privítal omnoho viac obnovu vozových parkov dopravných podnikov v SR.
Reply on: MatejBA #182436:
Včera som šiel tadiaľ pred 16tou a videl som nejaký okrúhly označník tak som si si najprv myslel, že DPB vrátil tie staro nové lebo je lenivý vyrobiť ceduľky. A dnes pozerám veď je v tom reprák. Ale neviem či už funguje. ?
Reply on: luky133 #182434:
COZE? Odvcera tam mame RadioPoint? Vsak vcera o 13:00 som tade isiel a stale nic ?
Reply on: Mike #182433:
Dik aj ked si ma nepotesil 🙂
Ja z DPB nemôžem ? Niekoľko mesiacov im vypisujem nech láskavo namontujú názvy zastávok na zastávky na Dlhých dieloch. Potom som sa sťažoval na magistráte a z neho mi prišla odpoveď, že DPB sľúbil promptnú nápravu a dosadenie názvu zastávky (odpísali v jednotnom čísle pritom šlo o takmer všetky zastávky). A od včera máme miesto označníku bez mena na Molecovej označník s tým debilným a otravným rádiom. ? ? To, že zbytok zastávok stále nemá označenie im asi nevadí. ?
Reply on: 810zssk #182432:
Keďže nie je v územnom pláne tak neráta. Keďže by to malo byť v réžií mesta (GIB) tak nejako skoro to asi nezačne. Aj keby tam bolo stavebné povolenie (akože sa mi zdá že nie je), tak už dávno prepadlo alebo ho musia donekonečna predlžovať ako pri niektorých iných projektoch mesta (GIb-u).
Ako to inak vyzera s predlzenemi Tomasikovej, kedy by sa malo stavat? Rata sa tam aj s rezervou na elektricku?
Reply on: Valec #182430:
Mne to je jasne, to nie ja tu robim krik okolo toho ze urcite Filialka bude. Ale rozhodne v ramci moznosti pomozem tomu aby nebola.
Reply on: 810zssk #182428:
To že je 7 záujemcov o stavbu ešte neznamená, že sa stavať aj bude.
Reply on: VLK #182427:
Kto hovori o plytkom tunelY? Faktom je ze povodne plany boli o rychlodrahe s vyssiou MPR, ktors by bola riesena kompletne mimourovnovo. A nakoniec mimourovnovy nebude ani ten slizik na Bosakovu. Tazko ocakavat ze toto bude nejaka ubertrat, ktora ukaze trend akym by sa malo stavat a ktora dokaze ze aj elektricka vie byt rychla.

Ad. Filialka: Nemozme ten tender nejak napadnut nech to nestihnu? Ci to mozu len neuspesni uchadzaci?
Reply on: aquila #182422:
podporuješ električku v plitkom tunelY ❓

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.