Najvyšší čas vykašlať sa na multikultúru a v záujme zacohvania civilizácie konečne začať uplatňovať na Cigánov rovnaké pravidlá ako na zvyšok obyvateľstva.
Tramino má niekoľko problémov - jeden je subjektívny - ten, že na mňa osdobne pôsobí značne bakelitovým dojmom. Druhý je objektívny - podvozky Tramina vznikli typickým poľským spôsobom spätného inžinierstva práve okopírovaním Flexity Outlooku, takže by vraj Solaris mal problémy pri exporte (práve teraz vyrábaný Solaris Tramino Jena je niečo úplne iného), pokiaľ sa s Bombardierom nedohodne.
? . To samozrejme tiež ? . Ale TMK nie je pre Bratislavu vhodný a ja osobne by som ten šunt ani do BA nechcel. Flexity Outlook je iná liga. A samozrejme najradšej Siemens Avenio alebo Škoda ForCity.
Na to treba splniť nejaké zákonné požiadavky a navyše aj želania ing. 239,166. Čo ak má napríklad Flexity dopytové tlačidlá na dverách? Tie bude potrebné odstrániť alebo aspoň zablendovať ? .
V akom stave je 275? Nebola by schopna sa zúčasnit na jazdach napriklad amiesto T2- ci nejazdi len preto lebo by cestujuci nepovazovali za historicku. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023