Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #180287:
Porovnajme ceny vybraných električiek:
Cena Končaru je 1,85 mil. eur, CAF Urbos okolo 2,8 mil., ForCity 2,6 mil., Citadis okolo 3 mil., PESA okolo 1,9 mil., Sirio 2,1 mil. eur.

isteže, drahšie kusy sú kvalitnejšie. Otázne však je, či má Bratislava na takú kvalitu peniaze, a či nie je na mieste v súčasnej situácii uprednostniť kvantitu pred kvalitou.
Reakcia na: Solider #180286:
1) Áno, môže. Keď si môže Budapešť dovoliť Avenio, Oradea a Braila ULF, tak si Bratislava môže dovoliť niečo lepšie ako balkánsky bakelit.
2) Áno, je. Bratislava nie je celkom na Balkáne.
Reakcia na: Solider #180288:
A kto kde napisal ze sa musi kupit Bombardier? Igor len pisal, ze nie Koncar.
Reakcia na: Solider #180286:
Reč je o cene Bombardieru.
Reakcia na: Solider #180286:
A to podla teba neexistuje nic ine, iba Flexity Outlook a Koncar?
Reakcia na: S499.1023 #180272:
Môže si teda Bratislava dovoliť električku za 3 mil. eur za kus? Je podľa Teba medzi električkou v Záhrebe a v Bratislave nejaký dialemtrálny rozdiel?
Reakcia na: S499.1023 #180279:
Dik..
Reakcia na: Valec #180282:
http://www.ahaonline.cz/clanek/cerna-kronika/72410/mladik-nemel-cigaretu-romove-ho-podrizli.html

Najvyšší čas vykašlať sa na multikultúru a v záujme zacohvania civilizácie konečne začať uplatňovať na Cigánov rovnaké pravidlá ako na zvyšok obyvateľstva.
Reakcia na: Ámos #180281:
Aké prioritné hmyzy? Včely?
Reakcia na: aquila #180262:
Prioritne osy eurofondov nastavovala este druha Dzurindova vlada pokial viem. Posiela sa to do Bruselu skor ako dva mesiace pred zacatim obdobia.
podla poslednych faktur, kde nefiguruje uz platba za MBCC, by mali byt vyplatene.
Reakcia na: 810zssk #180278:
Tramino má niekoľko problémov - jeden je subjektívny - ten, že na mňa osdobne pôsobí značne bakelitovým dojmom. Druhý je objektívny - podvozky Tramina vznikli typickým poľským spôsobom spätného inžinierstva práve okopírovaním Flexity Outlooku, takže by vraj Solaris mal problémy pri exporte (práve teraz vyrábaný Solaris Tramino Jena je niečo úplne iného), pokiaľ sa s Bombardierom nedohodne.
Reakcia na: S499.1023 #180277:
A co Tramino? Len sa pytam na nazor, neviem to sam posudit 🙂
Reakcia na: aquila #180275:
? . To samozrejme tiež ? . Ale TMK nie je pre Bratislavu vhodný a ja osobne by som ten šunt ani do BA nechcel. Flexity Outlook je iná liga. A samozrejme najradšej Siemens Avenio alebo Škoda ForCity.
Blaguss rebranduje linku Bratislava-Vieden na Westbus 🙂
Reakcia na: S499.1023 #180272:
vysku vsimneho pri objednavke ? 😉
Reakcia na: S499.1023 #180271:
Tak pozerám na fotku a naozaj je to Outlook. Ciboha!
Reakcia na: 810zssk #180258:
Na to treba splniť nejaké zákonné požiadavky a navyše aj želania ing. 239,166. Čo ak má napríklad Flexity dopytové tlačidlá na dverách? Tie bude potrebné odstrániť alebo aspoň zablendovať ? .
Reakcia na: Solider #180256:
Pravdepodobne preto, že nespĺňal jedno zo základných kritérií, ktoré by mala električka pre Bratislavu spĺňať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.