Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
podla poslednych faktur, kde nefiguruje uz platba za MBCC, by mali byt vyplatene.
Reakcia na: 810zssk #180278:
Tramino má niekoľko problémov - jeden je subjektívny - ten, že na mňa osdobne pôsobí značne bakelitovým dojmom. Druhý je objektívny - podvozky Tramina vznikli typickým poľským spôsobom spätného inžinierstva práve okopírovaním Flexity Outlooku, takže by vraj Solaris mal problémy pri exporte (práve teraz vyrábaný Solaris Tramino Jena je niečo úplne iného), pokiaľ sa s Bombardierom nedohodne.
Reakcia na: S499.1023 #180277:
A co Tramino? Len sa pytam na nazor, neviem to sam posudit 🙂
Reakcia na: aquila #180275:
? . To samozrejme tiež ? . Ale TMK nie je pre Bratislavu vhodný a ja osobne by som ten šunt ani do BA nechcel. Flexity Outlook je iná liga. A samozrejme najradšej Siemens Avenio alebo Škoda ForCity.
Blaguss rebranduje linku Bratislava-Vieden na Westbus 🙂
Reakcia na: S499.1023 #180272:
vysku vsimneho pri objednavke ? 😉
Reakcia na: S499.1023 #180271:
Tak pozerám na fotku a naozaj je to Outlook. Ciboha!
Reakcia na: 810zssk #180258:
Na to treba splniť nejaké zákonné požiadavky a navyše aj želania ing. 239,166. Čo ak má napríklad Flexity dopytové tlačidlá na dverách? Tie bude potrebné odstrániť alebo aspoň zablendovať ? .
Reakcia na: Solider #180256:
Pravdepodobne preto, že nespĺňal jedno zo základných kritérií, ktoré by mala električka pre Bratislavu spĺňať.
Reakcia na: luky133 #180255:
Flexity Classic, ak mám správne informácie.
Reakcia na: luky133 #180255:
uz je na Juraku.
V akom stave je 275? Nebola by schopna sa zúčasnit na jazdach napriklad amiesto T2- ci nejazdi len preto lebo by cestujuci nepovazovali za historicku. ?
Reakcia na: AAA #180266:
vsak sa len pridali farebne kreacie a je to teraz prehladnejsie.
Reakcia na: AAA #180266:
mne sa to paci...meni sa to k modernejsiemu... ?
Prečo sa zas mení design?
Reakcia na: luky133 #180255:
prijist moze, ale co z toho ? nakupovat sa aj tak nebudu.

najma ked magoriat zase zaspi a nebude lobovat za samostatnu prioritnu os v operacnom programe doprava. bude sa musiet zase saskarit s hlupostami ako tram train a nebudu aj tak peniaze na vozidla ...

vyhovorky, ze bratislava nemoze cerpat eurofondy je hlupost. to len prva ficova vlada to tak hlupo nastavila, aby boli peniaze na socialne podniky a dalsie hluposti pre sponzorov. praha dostane 330 milionov euro len na metro. teda 1,5 nasobok bratislavskeho rozpoctu ..
Reakcia na: Solider #180260:
No práveže už sa nikektorí predstavitelia divízie autobusy nechali počuť, že odkedy sa zaviedli reštrikčné opetrenia za nadspotrebu, tak u značného počtu vozidiel (a vodičov) za posledný mesiac - dva tá spotreba klesla. Samozrejme že pri takýchto populistických vyjadreniach sa nebralo do úvahy že keď porovnávajú spotrebu v marci s februárom, tak klesla najmä preto že sa už nemusí kúriť, alebo ak bol občas sneh či ľad tak pri jazde v týchto podmienkach tiež mohla byť spotreba väčšia...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.