ako bola zadefinovana filialka od zmien, ktore postupne robili, bola nezmyselnejsia a nezmyselnejsia.
od toho zameru, ze tam budu len 4 nastupne hrany a tea nebude to nova hlavna/nadregionalna stanica, ze zrusili bezuvratove napojenie na trat do ciech, ze tam chceli len regionalne zakoncenie, ze chceli tahat TEN-T cez petrazlku a suplovat tym nosny system a dalsie hluposti, bolo len otazkou casu, kedy si to niekto v EK vsimne.
druha hlavova stanica vznikne na letisku.
stanica na letisku bez napojenia na trat z madarska nema zmysel, ale bude sa stavat, co uz no.
osobne by som bol najradsej, keby nedostali peniaze ani na filialku ale aby sa komplexne zrekonstruoval bratislavsky zeleznicny uzol. ale to by musel v bratislave aj niekto rozmyslat..
- v mape sú uvedené ŽST Nové Mesto a Podunajské Biskupice, od ktorých sú zastávky SL vzdialené viac ako kilometer, za to oveľa bližšia stanica ŽST Rača tam nie je.
- "DOBRÁ CENA - častokrát nižšia ako čakáte" ale len pri náhodnom používaní, pri každodennom cestovaní z konca mesta na AS je cena aj s DK vždy vyššia ako celosieťová električenka,
- "Čo k tomu potrebujem? NÁJSŤ SI SVOJ SPOJ" a to je pri tých hromadných odchodoch zásadný problém, keďže cestujúci sa nebude viazať na konkrétny odchod, ale pocestuje keď potrebuje.
"Alebo prečo nemôžu zjednotiť..."
Pretože "naše linky sú dlhodobo zavedené a overené". Čo po tom, že návyky a požiadavky cestujúcich sa menia.
tak uz je to oficialne. na urovni europskej komisie bolo oficialne zrusene prepojenie koridoru cez filialku popod dunajom nebude! konecne si to vsimli aj v europskej komisii, ze je to len nevyznamne prepojenie jeden malej zastavky v centre mesta a nema to vyznam ako keby to bol presun a vytvorenie novej hlavnej stanice. to co vsetci rozmyslajuci ludia tusili, teraz potvrdila aj EK.
bohuzial tragedia bratislavy bude v tom, ze vzniknu dalsie 2 hlavove stanice, ktore len skomplikuju dopravu, namiesto toho aby sa rozumne zrekonstruoval a upravil zeleznicny uzol bratislava
--
Tunel pod Dunajom nebude
Plán modernizácie železničnej dopravy v Bratislave sa zmení. Zástupkyňa Európskej komisie Ellen Kray na konferencii Fórum koľajovej dopravy v Bratislave informovala o jeho revízii. Na rozdiel od pôvodnej koncepcie sa už nepočíta s tunelom pod Dunajom pre jeho investičnú náročnosť, ani s prepojením Viedne so Schwechatom a zohľadňuje sa aj požiadavka rakúskej strany, ktorá preferuje prepojenie Bratislavy cez Marcheg. Z rozhodnutia Európskej komisie vyplýva, že novovybudovaná stanica Filiálka v širšom centre Bratislavy bude spĺňať účel cieľovej stanice prímestskej dopravy, ale nebude plniť synergickú funkciu významnej zastávky prepojenia koridorov.
Ja som zas zažil, že mi vodič nezastavil na povinnej zastávke (Cintorín Ružinov) smerom z Bratislavy a prefrčal tade v ľavom pruhu. To sa mi nikdy nestalo ani v MHD, kde to vadí podstatne menej, takže odvtedy nejaká moja dôvera k Slovak Lines je definitívne nulová a využívam ich iba keď nie je žiadna iná možnosť.
No teda nič extra..
- základné gramatické chyby (Hroboňová, Gagarinová, Centrum Bratislava)
- grafika ako od stredoškoláka, celá ta mapa je chaotická čo sa týka značenia, farieb, označení významných bodov v úplne inom grafickom štýle než zvyšok
- tá stránka, ktorá na mapu odkazuje, mi tiež moc prehľadná nepripadá
- sú tam úplne nepotrebné texty (čo za experta vymyslí text "MÁM VŠETKY INFORMÁCIE, KTORÉ POTREBUJEM - alebo ktoré ma zaujímajú na www.slovaklines.sk" keď má poradiť ako cestovať výhodnejšie?)
- tie odkazy "TU" na spodku stránky sú naozaj "dokonalé"
Ako keby to mala byť ukážka, ako také materiály nemajú vyzerať.
A inak už dlho mi vŕta v hlave, prečo má Slovak Lines toľko zastávok pomenovaných tak odveci. V živote som nepočul napríklad o nejakom Pomníku padlých, a určite nie som sám. Alebo prečo nemôžu zjednotiť Lamač ŽST spolu s DPB na ŽST Lamač? A to DPMB radšej nekomentujem..
Možno to majú ošetrené interným prevádzkovým pokynom, ja som zažil že vodič SL dodatočne otvoril dvere dobiehajúcej cestujúcej v rannej špičke na zastávke "Predmestie" (podľa ich schémy :-D; ináč ŽST Vinohrady) smer AS ml. nivy...
Autobusovú stanicu v Štúrove nájdeš pri centre mesta vedľa termálneho kúpaliska Vadaš medzi ulicami "Pri Vadaši" a "Pri záhradách". Na www.supernavigator.sk je ju vidieť, ale nie je tam napísané, že je to autobusová stanica.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
istron