Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #179487:
Prazska sa zrejme robila za premavky, Brnianska bola isty cas uzavreta (1974-1975), ked sa robila (asi) horna cast prazskej v 1976, 44 jazdila cez Kramare. Kadial jazdili 105 a 106 zatial neviem...
Reakcia na: MatejBA #179497:
ako sa vraví "you don't say?" ?
Reakcia na: MatejBA #179497:
No tak pozri, na racianskej a ruzinovskej by stale bolo po jednej linke 😉
Reakcia na: 810zssk #179496:
Tak to mi je jasne, ze v pripade 1 linkoveho variantu by urcite spoje napr linky 4 zachadzali k NM ale ak by sa to nazvalo 14 tak uz by to 1 linkovy variant nebol 🙂
Reakcia na: MatejBA #179495:
Napriklad v pripade jednolinkoveho variantu by zrejme nieco taketo vzniklo... teda bola by na ZP napr. linka 4 Dubravka - ZP (to je priklad) a polovica spojov by koncila na ZST NM. No a je teraz otazka ci by tieto spoje boli sucastou linky 4, alebo napr. nova linka 14.
Reakcia na: Ike #179494:
Tak hej, pravda, vtedy bola ina doba a mohlo tam chodit viac ludi (berem to pohladom dnesnej optiky), ale neviem si predstavit, zeby toto dnes niekto obhajil na nasich elektrickovych tratiach.
MatejBA -

Čo je na tom zlé? na jednom úseku stačí interval n spojov za hodinu, na druhom je potrebný n*2 spojov za hodinu.
Reakcia na: MatejBA #179491:
Tak pozri, ber to ako jednu linku, z toho niektore spoje (oznacene ako L6) koncia na ZST NM. Nieco ako 92/192.

A hlavne vtedy bol iny dopyt.
Reakcia na: kecho #179490:
Zaviedla sa linka 6 (Železničná stanica Nové Mesto - Námestie Ľudovíta Štúra), linka 10 (Jurajov dvor - Námestie Ľudovíta Štúra)

Efektivita jak hovado ?
Reakcia na: kecho #179486:
Super, budem sa tesit, aj 1961 je fajn...

21.5. bola aka trat otvorena? 🙂
Reakcia na: luky133 #179481:
Alebo podiel poruchovosti vozidiel pri rovnakom mnozstve.
Reakcia na: TeBeCe #179485:
Inak ked sa robila Pražská-Brnianska, tak to bolo za plnej premávky? Alebo sla obchádzka cez Kramáre? Lebo je tam dosť stiesnený terén na etapové terénne úpravy.
Reakcia na: 810zssk #179482:
teraz som pred dokonmčením december 1989.
potom sú dve možnosti - uvažoval som o 1961 - existoval tram do Pe-SJK 😉
alternatívne, keď sa mi podarí zohnať/presvedčiť zdroje o ďalších údajoch, tak postupne pokračovat v 1990s... všetko je o voľnom čase 🙂

Re #179483 AAA: podľa záznamov áno, dokonca preto som posúval termín z 21.5. (otvorenie tram trate) na 30.5., lebo 21. bolo kvôli uzávierke mosta snp ešte viac obchádzok 🙂
Reakcia na: AAA #179483:
maj-september 1988 sa opravoval most SNP, pricom bol uzavrety aj zjazd zo staromestskej na nabrezie.
Reakcia na: Ike #179476:
do DNV som v tom case chodil casto a dlhu dobu sa jazdilo poza dnesne sidlisko pocas vystavby Eisnerovej. Tu 61 na Pieskovcovu si nepamatam, bo som ju v tom useku zrejme ani nevyuzil. Skor linku 101 som vyuzival ?
Reakcia na: kecho #179477:
Inak si si istý, že linky 39 a 100 premávali v tom roku smerom na CSÚ cez Pražskú? Lebo sa mi to zdá dosť nezmyselné.
Reakcia na: kecho #179477:
Inak tie historicke mapy su super vec ? ? ?

Planujes robit mapy aj 90. rokov? 🙂 Tie by ma celkom potesili, najma stav k decembru 1999 🙂
Reakcia na: 810zssk #179471:
Kvalita by sa dala dať spolu s referenciami a výrobca by musel poskytnúť minimálne napr. 5 referencií (na presne daný typ ponúkaného vozidla) z iných dopravných podnikov s kontaktom na dané osoby aby sa dali referencie overiť. Ak by komisia pri zisťovaní zistila, že referencie nesedia napr. výrobca uviedol kladné stanovisko o spoľahlivosti, ale v danom dopravnom podniku sa daným autobusom napr. lámu rámy tak by sa nemusela pre daný typ autobusu rozhodnúť. Ale samozrejme, že toto by bola len jedna z podmienok... Taktiež pri tendri by trebalo nastaviť jasne definované podmienky pri klimatizácii nech sa nestane to, že výrobca autobusov ich vybaví klimatizačnými jednotkami, ktoré výroba klimatizácií odporúča do malých autobusov NIE pre mestskú dopravu. Tak ako sa tomu stalo teraz. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.