Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Linka 84, obchod 1957 zo zastávky Sustekova smer centrum. Znova raz všetky okná a vetráky otvorené. Tento týždeň to bolo už asi 5. krát, čo vo večerných hodinách boli pootvárané okná v autobuse mhd. Pri chladných večeroch týchto dni, nič príjemné. Bezohľadnosť, alebo čisto blbost?
Linka dopravcu Blaguss do Viedne sa objavila na cp.sk - s platnosťou od 10. 4. 2012. Novinkou je jej zachádzanie aj na Autobusovú stanicu Mlynské nivy pričom všetky ostatné zastávky zostanú zachované. http://portal.cp.sk/Data/L102819_120410_35352.pdf
Reakcia na: Pajo #179501:
..smerom do centra, iba z niektorych zastavok...
Adminom: (pardon ak to tu uz bolo) V cestovnych poriadkoch nefunguje preklad 3+5+7 poobede.
Reakcia na: Ike #179487:
Prazska sa zrejme robila za premavky, Brnianska bola isty cas uzavreta (1974-1975), ked sa robila (asi) horna cast prazskej v 1976, 44 jazdila cez Kramare. Kadial jazdili 105 a 106 zatial neviem...
Reakcia na: MatejBA #179497:
ako sa vraví "you don't say?" ?
Reakcia na: MatejBA #179497:
No tak pozri, na racianskej a ruzinovskej by stale bolo po jednej linke 😉
Reakcia na: 810zssk #179496:
Tak to mi je jasne, ze v pripade 1 linkoveho variantu by urcite spoje napr linky 4 zachadzali k NM ale ak by sa to nazvalo 14 tak uz by to 1 linkovy variant nebol 🙂
Reakcia na: MatejBA #179495:
Napriklad v pripade jednolinkoveho variantu by zrejme nieco taketo vzniklo... teda bola by na ZP napr. linka 4 Dubravka - ZP (to je priklad) a polovica spojov by koncila na ZST NM. No a je teraz otazka ci by tieto spoje boli sucastou linky 4, alebo napr. nova linka 14.
Reakcia na: Ike #179494:
Tak hej, pravda, vtedy bola ina doba a mohlo tam chodit viac ludi (berem to pohladom dnesnej optiky), ale neviem si predstavit, zeby toto dnes niekto obhajil na nasich elektrickovych tratiach.
MatejBA -

Čo je na tom zlé? na jednom úseku stačí interval n spojov za hodinu, na druhom je potrebný n*2 spojov za hodinu.
Reakcia na: MatejBA #179491:
Tak pozri, ber to ako jednu linku, z toho niektore spoje (oznacene ako L6) koncia na ZST NM. Nieco ako 92/192.

A hlavne vtedy bol iny dopyt.
Reakcia na: kecho #179490:
Zaviedla sa linka 6 (Železničná stanica Nové Mesto - Námestie Ľudovíta Štúra), linka 10 (Jurajov dvor - Námestie Ľudovíta Štúra)

Efektivita jak hovado ?
Reakcia na: kecho #179486:
Super, budem sa tesit, aj 1961 je fajn...

21.5. bola aka trat otvorena? 🙂
Reakcia na: luky133 #179481:
Alebo podiel poruchovosti vozidiel pri rovnakom mnozstve.
Reakcia na: TeBeCe #179485:
Inak ked sa robila Pražská-Brnianska, tak to bolo za plnej premávky? Alebo sla obchádzka cez Kramáre? Lebo je tam dosť stiesnený terén na etapové terénne úpravy.
Reakcia na: 810zssk #179482:
teraz som pred dokonmčením december 1989.
potom sú dve možnosti - uvažoval som o 1961 - existoval tram do Pe-SJK 😉
alternatívne, keď sa mi podarí zohnať/presvedčiť zdroje o ďalších údajoch, tak postupne pokračovat v 1990s... všetko je o voľnom čase 🙂

Re #179483 AAA: podľa záznamov áno, dokonca preto som posúval termín z 21.5. (otvorenie tram trate) na 30.5., lebo 21. bolo kvôli uzávierke mosta snp ešte viac obchádzok 🙂
Reakcia na: AAA #179483:
maj-september 1988 sa opravoval most SNP, pricom bol uzavrety aj zjazd zo staromestskej na nabrezie.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.