si: No áno, ale ja si ten náš systém predstavujem ako úplne segregovaný systém, do ktorého trasy sa gumokol proste nedostane. Mimoúrovňové križovanie a kde bude na úrovni terénu so zvodidlami, či betónovými zábranami. A také veci ako vykolaj v KV, proste musí byť trať v 100% poriadku. Vždy sa stane vykolaj, avšak ľudia pochopia, ak sa im objavý na staniciach na elektronických tabulaich: "pre mimoriadnu situáciu premávka zastavená, náhradnú dopravu zabezpečujú autobusy s označením X", ktoré prídu maxi do 20min. z vozovne. Ľudia nie sú úplne nechápavý, naserú sa, len keď nevedia prečo to nejde.
d3k0: ja som počul, že magistrát bol proti, teda 4. sekcia, že to je mestský okruh či čo, že tam neôže byť tráva. Ono vôbec nemá do toho čo Frimel kecať. NM sa môže rozhodnúť, že niečo bude financovať, ale dávať ultimáta. Ale v našom meste je všetko možné
Vladimír: múdro si to napísal.
d3k0: ja som počul, že magistrát bol proti, teda 4. sekcia, že to je mestský okruh či čo, že tam neôže byť tráva. Ono vôbec nemá do toho čo Frimel kecať. NM sa môže rozhodnúť, že niečo bude financovať, ale dávať ultimáta. Ale v našom meste je všetko možné

Vladimír: múdro si to napísal.
J
Mali aj MB Citaro O530
Re #17824 novačík: Ešte niečo. Zatrávnený zvršok: Aj sa DPB pokúsil rokovať s mestkou časťou Rača, či Novým Mestom o financovaní zatrávnenia Račianskej radiály. Možno aj cez projekt zelené mesto? Pochybujem. A to pritom pán Frimel, je veľmi naklonený k zeleni v meste, takže som si istý, že by sa našla spoločná reč a hlavne aj riešenie. Nemusí sa tam položiť koberec, stačí zem a tráva vyrastie aj sama. Dôležité je potom jej kosenie a aj to by NM určite zafinancovalo. Zeme sa pri súčasnom stavebnom ruchu v meste nájde habadej.