Ing. Para nie je vôbec vyštudovaný "vrchár" ale elektrotechnológ, ktorý sa pôvodne vo Výskumnom ústave káblov a izolantov venoval tepelnému starnutiu káblovej izolácie. O mnohých záležitostiach v oblasti trolejového vedenia nemá preto prehľad. V DPB však pracuje už dosť dlho, tak by bolo vhodné, aby si svoje odborné vedomosti v tejto oblasti doplnil.
J
Zah. Ves - Vysoká - Zohor, tu prestup na spoj z Malaciek. Tak ako to je teraz.
Malacky - Zohor - Dnv - Lamač - Hl. stanica. Interval každú hodinu by bol akurát. (môj umelecký dojem keď tak ma opravte)
Viedeň - Raasdorf - Marchegg - DnV - Lamač - Hl. stanica. Interval každú hodinu. Tento by mohol chodiť zo Swechatu až na letisko v BA. U nás by bolo treba na let. dostavať kúsok vlečky, lebo tá čo tam je je otočená na druhú stranu smer Pod. Biskupice a samozrejme peknú stanicu úrovne medzinárodného letiska.
DnV - Lamač - Hl. stanica. interval raz či dvakrát za hodinu.
To by sme mali ten 15 až 20 minútový interval v DnV a Lamači. Tým, že by sa zrušili linky ako 21, 30, 61 by sa zabezpečila naplnenosť vlakov. Fungovalo by to ako terajšia BID s príplatkom. V rámci BA príplatok menší a mimo BA väčší. V rámci BA by rozdiel dorovnávalo mesto, mimo BA samosprávny kraj.
Samozrejme v rôzne časy by to mohlo ísť niekam inam. Napr. z Malaciek by pokračoval z hlavnej o 7:00 do Pezinka, o 8:00 do Senca a o 9:00 do Kvetoslavova, tak aby vždy išiel každý deň odvšadial všade. (dúfam, že ma chápate)