tr3mp: No jednu by som mal. Zastávka Kolmá. Máš tam chybu lebo tam kde stojí 91 (hneď pod nadjazdom) je obojsmerná a na znamenie a kúsok ďalej smerom do mesta je jednosmerná (pri Fiate) a tam stojí 93,94, tá už nie je na znamnie. Z tej tvojej schémy som to pochopil tak, že je jedna jedosmerná pod nadjazdom smer Rusovce a ďalšia kúsok ďalej jednosmerná smer mesto. Alebo som to zle pochopil?
Ale inak je tá schéma úplne super. Konečne sa mi podarilo zistiť kam niektoré linky vlastne idú.
Papyr: Nazdar dlho si sa neukázal
Ale inak je tá schéma úplne super. Konečne sa mi podarilo zistiť kam niektoré linky vlastne idú.

Papyr: Nazdar dlho si sa neukázal

Kami
Cena vykonu by mala zahrnat naklady, odpisy a primerany zisk (na obnovu vozoveho parku). Objednavatel by mal uhradit celu stratu. Tak to bolo pri teple. MF SR urcilo podmienky, OU schvalil cenu a danovy urad vyplatil dotaciu.
Dopravcovia znizuju nepokrytu stratu ziskom z inych cinnosti a zanedbavanim obnovy.
DPB je iny pripad, majitel = objednavatel takze odpada zisk aj odpisy. Totiz kapitalova dotacia ma len pomahat dorovnavat nizke odpisy (vozy su prevazne po zivotnosti) a ucelovo na nove trate ci nizkopodlaznost. Zaklad obnovy z vlastnych prostriedkov maju zabezpecit odpisy (danove/uctovne).