Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #168833:
A nerozhodovala o tom nahodou este 2. Dzurindova vlada?
Reakcia na: no.ev.di. #168838:
Šak ale nemyslel som to celú noc (ani 10 minút, ani električky). Ale len v tom čase, v ktorom by nočáky nahradili dnešnú dennú premávku. V nočnom čase zatiaľ postačuje to čo máme. ?
Reakcia na: Valec #168834:
10min na nočákoch?! ? ty si štedrý nejak, s tebou by to boli Vianoce 365 dní v roku ☺
Reakcia na: Valec #168834:
alebo tak ako vravis.
Reakcia na: Mike #168817:
ako keby nebolo jedno tým chumajom, že kam tie peniaze pôjdu. Sa tvária ako keby "inteligencia" národa na východze tie peniaze vedela využiť a nerozkrádala to. ?
Reakcia na: Majo #168831:
Ja rozumiem, ze ide o kvalitu. Ked budu peniaze, tak nech chodia aj castejsie. Radsej ako skrtanie liniek a zdrazovanie, ktore nas neminie, a aby nebolo posledne.
Reakcia na: Mike #168828:
Po 21:00 je ešte príliž skoro. Ale celkom si viem predstaviť dennú premávku len v čase od 5:00 (cez víkendy až od 6:00) do 22:30 s tým, že mimo tohto času by premávali len nočáky s krátkym intervalom (max. 10 min - také linky ako N29, N53... by ho mali dvojnásobný) a vybrané električkové linky.
Síce by to niekde bolo ďalej na zastávku, ale s garantovaným prestupom na stanici (prípadne aj hocikde inde) by bolo možné dosiahnuť kratšie cestovné časy. Už len, že aký by to malo finančný prínos.

Re #168833 Majo: Ako keby táto bola lepšia.
Reakcia na: Mike #168817:
Teraz však o tom nebude (dúfam) rozhodovať Ficova v(l)ada.
Reakcia na: no.ev.di. #168829:
myslím si, že ľudia by na 95 vo večerných hodinách (možno aj v skorých ranných) prežili interval 15 min. (namiesto 10 min.)
Podľa mňa by skôr takto mal robiť DPB úspory a nie napr. rušením sedla na 34. Určite by som ľudí nenasral viac ako ich nasral DPB zrušením sedla na L34.
Reakcia na: Marek1978 #168821:
Samozrejme, že bolo. Stále nerozumieš, že tu nejde o vyťaženosť, ale kvalitu služby. Ak je niekde zavedený prestupný systém liniek, musia tam byť krátke intervaly, aby bola MHD použiteľná.
Reakcia na: Ruslan #168818:
Linka 95 je chrbtovou kosťou petržalskej MHD, a preto je pochopiteľné, že má lepší interval ako linka 68.
Reakcia na: Ruslan #168826:
tak to všetky, ale teoreticky môžeš buď spraviť od 21:30 polhodinový interval a buď si istý, že naserieš ľudí. MHD zas nie je iba o tom, že musia jazdiť všetky spoje plné. Neskoršie večerné spoje a skoré ranné sú hlavne o tom, že DP poskytuje určitý komfort ľuďom sa dopraviť aj v inom čase ako sú najväčšie návaly na MHD. Rozhodne nemám chuť na "banskobystrické" intervaly na nosných linkách skoro ráno a neskoro večer.
Reakcia na: Ruslan #168826:
Áno, po 21. hod veľmi veľa liniek už vozí vzduch.. preto skráťme rovno premávku celej MHD iba do 21 a potom nočáky, nie? ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #168825:
Ja som tiež sa spojenie 34 a 84, avšak je tu pár dôvodov proti: prestup na hrane na predst. nám. (na 61, 74, 201..) ale napr. aj priame a rýchle spojenie z Dúbravky na Račko (aj z Račka), ale napr. aj do školy/gympla na Vazovovej, či do oblasti Kollárka. (Áno, všade ponúka alternatívu električka č. 5, ale...)
Čo sa 84 týka, študáci s ňou hodne chodia na Prokopa Veľkého na intráky (lebo 184 chodí v obmedzenom čase).
Reakcia na: no.ev.di. #168825:
ale, takto sa na L95 v skorých ranných (od cca 4.30 h. do 6.00 h.) a vo večerných hodinách (od cca 21.00 hod. - 23.30 hod.) zbytočne vozí vzduch. Určite to isté v približne tých istých hodinách vozia aj iné linky... ?
Reakcia na: Ruslan #168818:
takže teraz sa musí všetko riadiť podľa šablóny L68?! ? L68 má byť v preklade mimo špičky s L88, preto je aj problém so zámerom L68 v sedle posilniť, lebo posilnila by sa a rozbil by sa preklad s L88, navyše L88 by mala mať nadväznosť na L80, takže toto je taký "trojlístok", ktorý musíš riešiť ak chceš hýbať s jednou z týchto troch liniek. Osobne by som navrhol zlepšenie spojené so šetrením a síce spojiť L34 a 84, čím by sa ušetrilo a zároveň by sa vrátil do Dúbravky sedlový interval 7-8min, aj keď by už nechodil bus z Dúbravky na Predstaničné nám. ale na SAV.
Reakcia na: S499.1023 #168819:
Áno presne, slovenská implementácia. Všeobecne nastavené pravidlá sú ok, keďže Majo tu dal link čo sa robí v Maďarsku, alebo Praha aj s prispením €-fondov predlžuje A-čko... a tu fakt neobstojí tá výhovorka, že Bratislava produkuje nadpriemer HDP EÚ...
Reakcia na: Marek1978 #168811:
podľa tejto tvojej logiky by mali električky jazdiť večer nie v 20 ale v 30min intervale aby na radiále dávali 15min interval ? uvedom si, že pri autobusovej linke s klbákmi pri 10min intervale je to kapacitne rovné električkovej linke s duplákmi pri 20min intervale. Bohužiaľ vďaka ničnerobeniu za Ďurkovského a teraz to vyzerá, že aj sabotovaniu električky vďaka TEN-T bude Petržalka dlho predlho odkázaná na autobusy. Mám dojem, že čím ďalej, tým je menej jasné, čo vlastne má byť postavené a čo má fungovať.
Reakcia na: Mike #168817:
Jediný oprávnený príjemca - ŽSR. ŽSR - trafika pre zaslúžilých z akejkoľvek strany a vlády, možnosť prefiltrovať penize pre svoju stranu atď. ?
Reakcia na: Majo #168816:
Myslim si, ze v case od 21-23:00 to by nebolo ziadnym porusenim.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.