Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #168817:
Jediný oprávnený príjemca - ŽSR. ŽSR - trafika pre zaslúžilých z akejkoľvek strany a vlády, možnosť prefiltrovať penize pre svoju stranu atď. ?
Reakcia na: Majo #168816:
Myslim si, ze v case od 21-23:00 to by nebolo ziadnym porusenim.
Reakcia na: 810zssk #168804:
V Tescu nenakupujem vobec. Seriem na ich pseudozľavu. A od človeka s nadpriemerným IQ by som očakával to isté. Samozrejme, že nezískaš vačšiu zľavu - utratil si viac peňazí, takže zľava je stále plusmínus rovnaká. HJe to presne tak isto ako u ZSSK. Nejako si sa zamotal.
Reakcia na: Mike #168801:
To je ale slovenská implementácia, nie všeobecne záväzné pravidlá ROP-ov. Ako som už písal, EÚ rozprášiť, fuj. Najprv ti zoberie peniaze a potom bude stanovovať, čo s nimi možeš urobiť (samozrejme po odobraní desiatku) ? .
Reakcia na: Majo #168816:
L68 je tiež nosná linka a vo večerných hodinách tam je interval 15 min. (konkrétne od 19.34 hod.)
Reakcia na: Majo #168814:
A predsa bráni. Obmedzenosť a debilita politikov, ktorí o tom rozhodujú. Bodaj by som sa mýlil.
Veď aj doteraz, prečo máme také operačné programy ako máme a prečo sú tam tak nastavené podmienky čerpania a oprávnené aktivity? Ja mám pocit že to je poplatné dobe (a najmä vedeniu štátu), keď to vznikalo.. Všetko nasvedčuje tomu, že sa išlo sa podľa hesla: "len preboha aby nič z Eurofondov nešlo do Bratislavy!!"
Reakcia na: Marek1978 #168811:
Krátke intervaly medzi spojmi sú jedným zo základných znakov nosnej linky. Na našich nosných linkách sú zavedené určité štandardy, ktoré by sa v žiadnom prípade nemali porušiť. Predĺženie intervalu na 15 minút by bolo porušením jedného z nich.
Reakcia na: kecho #168798:
Správne číslo je 239,167 ? .
Reakcia na: Mike #168801:
Dobre viem, aké sú u nás teraz možnosti, svojím predošlým príspevkom som chcel povedať, že nám (=Slovensku) nič nebráni v tom, aby sme si do ďalšieho programového obdobia tam zahrnuli aj stavbu nových električkových a trolejbusových tratí.
Reakcia na: Ruslan #168808:
Predĺženie intervalu na 10/15/12//15 na zvyšnom úseku spôsobí len to, že ju cestujúci začnú využívať ešte menej, lebo nebude atraktívna. Preskupia sa buď do iných liniek, alebo na iný spôsob dopravy.
A DPB síce ušetrí pár vzkm, ale neušetrí žiadne náklady (resp. úspora nákladov bude ďaleko nižšia ako úspora výkonov).
Reakcia na: Marek1978 #168811:
ak nie je pri Technopole miesto, tak ak by sa dalo, tak by sa otáčala na Dostihovej dráhe (ako kedysi zachádzala L81)
Reakcia na: Ruslan #168808:
Pri Technopole nemas miesto na otacanie. Dalsia vec, cez vikend staci jedna linka s 10min.int. Tam by sa nieco usetrilo. Dalej by som riesil hlavne skore ranne a neskore vecerne intervaly, kde su zbytocne na nosnych linkach 10 min.intervaly. Tam by stacilo 15 min.
Reakcia na: Ruslan #168808:
Nápad dobrý, len 95ka v poobednej špičke 5 min interval ( namiesto tvojho 6/12) ?
Reakcia na: Ruslan #168808:
a no dosiahol by si to, že L95 by jazdila narvanejšia, keďže ľudia z Lúk by sa museli namiesto 12spojov za hodinu natlačiť do 6, a L195 by jazdila prázdnejšia, lebo by mala kratšiu trasu. Ono aj mňa prekvapilo keď zavádzali L95 takú silnú v roku 2005 s i=3/7-8/4//7-8, že načo to takto husto pôjde medzi Lúčankou a Technopolom?! Ale tak dali to tak, nosná linka, krátky interval. Možno keď sa naši pravnuci a pravnúčence dožijú električky v Petržalke, tak to bude tiež premávať rovnako husto ako L95, ba dokonca so rovnakým intervalom v špičke a sedle, a ešte väčšou kapacitou. Ale DPB vtedy vsádzal na komfort v podobe krátkych intervalov pri menšom počte liniek. Zatiaľ sa mu to v Petržalke darí.
Návrh na šetrenie a optimalizáciu liniek.

Ak by sa k dnešnej linke 95 (upravený grafikon) pridala nová doplnková linka 195 mohol by takto DPB usporiť na nákladoch a na vzkm?
Dnešná 95 chodí v úseku Technopol - Vyšehradská menej vyťažená a preto sa pýtam, či by v tomto úseku nestačil v špičke interval 10 min. a v sedle 15 min., prípadne iba v špičke 10 min., v sedle by to ostalo tak ako teraz, teda 7,5

trasa L95: Vyšehradská - Šafárikovo nám.
interval: 10/15/12/15/víkend 15, alebo 10/7,5/12/7,5/víkend 7,5

trasa L195: Technopol - Šafárikovo nám.
interval: 10/15/12/15/víkend 15, alebo 10/-/12/-/-

L95 a L195 v preklade od Technopolu po Šafko by mali interval:
5/7,5/6/7,5/víkend 7,5 (takže by premávala tak ako dnes, ale spoje premávajúce po Technopol by mali očíslovanie 195. (mohlo by sa to prípadne namiesto L195 iba vyznačiť v CP 95, t- ide po Technopol)

DPB by takto znova niečo usporil, lebo v špičke podľa mňa by v úseku Technopol - Vyšehradská ráno 10 a poobede 12 min. interval stačil pri MBCC.

Píšte pripomienky...
?
Reakcia na: no.ev.di. #168794:
Paragraf neviemkolko "niekto by to mohol zneuzit"? Nikto nic nezneuziva, ale vyuziva a nie je na tom nic zle, ani to dopravca nemoze zakazat.
Reakcia na: Peon #168789:
Samozrejme to plati aj to je na ich webe.
Reakcia na: Ámos #168761:
No tak DPP to zadarmo samozrejme asi nerobil.
Reakcia na: Ámos #168760:
Ano, lenze pri Tescu mas dovod tam kupovat co najviac aby si mal co najviac bodov = co najvacsiu zlavu. Kdezto pri ZSSK bude (percentualna) zlava stale ta ista bez ohladu na to kolko krat nimi pojdes.
Reakcia na: S499.1023 #168796:
ale to som mal na mysli ostatných, napr. mojich rodičov, lebo oni necestujú do 1. pásma vôbec, lebo minulý rok bol otec 2x na pohrebe v Biskupiciach a 1x na Východnom, to boli všetky jeho cesty do 2. pásma, a mama tam necestovala posledných 5 rokov vôbec. Ale nejedná sa len o rodičov, aj iní určite cestujú do 2. pásma z 1. tak často ako do Grónska ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.