#168801. Také máme v súčasnosti možnosti. Ale ako píše aquila v #168782, pre ďalšie programové obdobie sa budú operačné programy prehodnocovať, uvidíme čo naše úžasné ministerstvá a lobbisti v Eú vymyslia... ?
Rozhodujúci je dátum nákupu, takže aj 31.7. si môžeš kúpiť hoc aj ročný PCL s platnosťou od 29.8. (dúfam že som tých 30 dní dobre vyrátal) za starú cenu. A mnoho ľudí to tak aj robí, resp. ešte spraví.
mne sa v tých zákonoch páči vždy to slovo "najmä" čiže ak zabezpečuje aj 2/3 z toho, tak to vlastne spĺňa? btw. je definovaný pojem "MVD"? lebo to môže byť aj 1 bus za deň/týždeň, nie?
Re #168781 MIkimoUSE00: napíš na karloveské zastupiteľstvo prípadne do dpb ako obyvateľ KV
Re #168783 MIkimoUSE00: aby si nebol prekvapený, keď ti pošlú 1712
Re #168790 S499.1023: 900 mm rozchod a z eurofondov?, no fuj... Mr. 0,167 sa voči tomu nebúril?
Re #168794 no.ev.di.: Ešte tuším oficiálne nie je zmenená tarifa, takže by sa malo dať a aj keby bola, ak si ju kúpiš s platnosťou od 31.7., tak by to malo byť postarom. Iný problém by bol zaujímavejší, keby si niekto v júli chcel kúpiť (30 dní vopred) električenku platnú napr. od 10.8. - v prípade ešte neschválenej tarify by mala byť za pôvodnú cenu, ale čo v prípade, ak už bude schválená? je rozhodujúci dátum nákupu alebo dátum platnosti?
Mám jednu otázku súvisiacu s zdražovaním cestovného. Dajme tomu, že štrvtine majiteľov PCL prestane v júni/júli platiť električenka a chceli by si všetci kúpiť ročnú električenku, príp. tí čo cestujú iba v 1. pásme by si kupovali ročnú na 1. pásmo. Je možnosť zo strany dopravcu odmietnúť človeku predať takýto PCL, keď je mesiac pred zdražovaním, alebo to môžu ľudia kľudne zneužiť, že sa dajú ešte nakupovať PCL za staré ceny a podľa starého delenia?
To ani tak nie je dôležité. Dôležitejšie je to, že je to kompetencia obce, ale pokiaľ by sa najmä nejake menšie mesto rozhodlo, že MHD nebude, neviem si predstaviť ako by si inak ako voľbami dosiahol opak.
teda ak som pochopil správne, tak my tu šaškujeme pre nič za nič s krížencom električky a vlaku, a s dvomi rozchodmi, zatiaľ čo Nemci a Taliani si mohli z EU-fondov postaviť/zrekonštruovať električkové trate?! ?
Makarónci si dokonca s podporou eurofondov stavali aj 900 mm trate (Cagliari, Sassari). V Nemecku sa s podporou eurofondov zrekonštruovala hromad mestských sietí 1000 mm (najma v ex-východnom). Teraz to napríklad zachránilo pred zrušením električky v Chotebuzi - keby ich zrušili, museli by vracať strašné prachy do eurofondov. Samozrejme najlepšie by bolo opustiť zvrhlý systém prerozdeľovania v ZESR, vrátiť sa k povodnému princípu colnej únie a nech si každý stavia za svoje a čo chce.
K miestnemu zastupiteľstvu Karlovej Vsi sa radšej ani nevyjadrujem. Pred voľbami to vyzeralo nádejne, ale po voľbách začali vymýšľať hovadiny... Napr. koľko ľudí vie napr. o tom, že potajomky zrušili výstavbu nákupného centra na Molecovej ulici, ktoré malo po takmer 20 rokoch vyriešiť nedostatok občianskej vybavenosti v Karlovej Vsi a na Dlhých dieloch? Ešte to musí schváliť mestské zastupiteľstvo našťastie. Tým, že zrušili jeho výstavbu automaticky zrušili aj výstavbu BUS pruhu z Dlhých dielov + parkovacie miesta. Argumentovali tým, že radšej by tam videli športovú halu alebo iné športoviska s tým, že dané pozemky vlastní Rakúsky investor takže už vidím ako zrazu miesto obchodného domu postaví športovú halu... Taktiež argumentovali tým, že športoviska nezaťažia a nezhoršia dopravnú situáciu na Molecovej, ale to, že keď sa hrá nejaký futbalový zápas na ihrisku na Molecovej tak automobily stoja na ceste, obmedzujú IAD aj MHD, parkujú na chodníkoch a nedodržiavajú 1,5 metrovú hranicu im zrazu nevadí... ☠ Karlova Ves má asi vždy šťastie na takýchto poslancov... Viem, že ani LIDL nechceli schváliť, ale občania im dali najavo, že chcú radšej LIDL než "parčík", ktorý roky nikto neudržiaval a zdržiavali sa tam indivídua. Som zvedavý čo na tento krok povedia občania, ovšem ak sa to dozvedia nakoľko to spravili potajomky a aj v zápisnici zo zasadnutia sa neobjavuje meno obchodného domu a ani výraz "obchodný dom", ale len označenie pozemkov z katastra... ?
no dopadlo to klasika, este horsi mackopes, ako sme si mysleli to je dost na plac ...
ale zvykli sme si ..
keby rozmyslali, teraz sa budu definovat nove operacne programy na 2014 - 2020 a posledny problem tam dat operacny program na ekolocke mestske systemy hromadnej dopravy.
taktiez nie je problem zacat vystavbu a potom dodatocne poziadat o prefinancovanie (napriklad viacere useky D1 sa tak riesili, ze zacali sa pred 2006, ale boli prefinancovane cez obdobie 2007-2013)
na magoriate len vedie, ze nemaju absolutne ziadne moznosti financovania ani oprav trati, tak stale vymyslaju hluposti...
hold tie dementne majstrovstva nas budu stat 20 rokov mizerie vo verejnej doprave, ale hlavne ze sme mali asi tak tyzden osial fanusikov ako sa 12 magorov nahana za ciernym cudom na zmrzlej vode ... huraaa
kazdopadne tunel TEN-T nebude mat v dalsom obdobi tak ci tak dostatne financne krytie takze budeme mat paskvil maximlny
Mne osobne je to jedno na akých autobusoch sa na Dlhých Dieloch vozím ? ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
http://www.opbk.sk/operacny-program/
http://www.mdpt-opd.sk/11666
http://www.opzp.sk/na-stiahnutie/opzp-verzia-3.0/op-zp-verzia-3-0.pdf strana 94