Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #168839:
to potom môžu ostať rovno denné linky premávať tak ako premávajú, keď to bude kopírovať 10min ? osobne by som s večernými intervalmi nehýbal, jediné čo mi príde ako uletené, že električkové linky nabiehajú na 4min na radiále už od 5 ráno, myslím, že by stačilo od 6-tej, aj keď je problémom Dúbravsko-KV radiála, kam treba dostať vozidlá ? inak investícia do novej vozovne na západe mesta by bola tiež celkom k veci. Výstavba depa sa nedá financovať z fondov byrokratickej EÚ?
Reakcia na: luky133 #168787:
len ten parcik namiesto lidlu sa tam preto neudrziaval, preco sa neudrziavaju "parciky" v petrzalke v trase nosneho systemu ...

to bola rezerva na mimourovnovu krizovatku, bola tam stavebna uzavera a prepojenie s liscim udolim, stary gruntami a patronkou a starym mestom trolejbusmi !! cez kopcovity teren ...

vymeslene to bolo super .. aj s prestupnym terminalom molecova ..

za to ze tam povolili cerpacku, lidla by niekto mal vysiet za gule do prievanu ..

Re #168792 no.ev.di.: bingo, to je ciste len na slovensku ako si tie baliky penazi rozhadze .. ale to vies, ked len za logo ku programu sme platili v milionoch .. takze u nas to bol tunel ..

Re #168817 Mike: tak to aj bolo, tie vyhovorky na vysoke HDP v BA su hlupost... vsak z eurofondov sa stavia aj priamo vo viedni, alebo stuttgarde, ktore su 200% nad priemerom EU 😉

Re #168819 S499.1023: ja tie eurofondy az tak zle nevidim, ono predtym sa nestavalo za tie peniaze ozaj ze nic, teraz musia aspon nieco postavit, kym to rozkradnu .. si zober kolko obci zrazu co sa da financuje cez eurofondy... cize napad to nie je zly.. len u nas ho este viac dorvali ..
Reakcia na: Majo #168833:
A nerozhodovala o tom nahodou este 2. Dzurindova vlada?
Reakcia na: no.ev.di. #168838:
Šak ale nemyslel som to celú noc (ani 10 minút, ani električky). Ale len v tom čase, v ktorom by nočáky nahradili dnešnú dennú premávku. V nočnom čase zatiaľ postačuje to čo máme. ?
Reakcia na: Valec #168834:
10min na nočákoch?! ? ty si štedrý nejak, s tebou by to boli Vianoce 365 dní v roku ☺
Reakcia na: Valec #168834:
alebo tak ako vravis.
Reakcia na: Mike #168817:
ako keby nebolo jedno tým chumajom, že kam tie peniaze pôjdu. Sa tvária ako keby "inteligencia" národa na východze tie peniaze vedela využiť a nerozkrádala to. ?
Reakcia na: Majo #168831:
Ja rozumiem, ze ide o kvalitu. Ked budu peniaze, tak nech chodia aj castejsie. Radsej ako skrtanie liniek a zdrazovanie, ktore nas neminie, a aby nebolo posledne.
Reakcia na: Mike #168828:
Po 21:00 je ešte príliž skoro. Ale celkom si viem predstaviť dennú premávku len v čase od 5:00 (cez víkendy až od 6:00) do 22:30 s tým, že mimo tohto času by premávali len nočáky s krátkym intervalom (max. 10 min - také linky ako N29, N53... by ho mali dvojnásobný) a vybrané električkové linky.
Síce by to niekde bolo ďalej na zastávku, ale s garantovaným prestupom na stanici (prípadne aj hocikde inde) by bolo možné dosiahnuť kratšie cestovné časy. Už len, že aký by to malo finančný prínos.

Re #168833 Majo: Ako keby táto bola lepšia.
Reakcia na: Mike #168817:
Teraz však o tom nebude (dúfam) rozhodovať Ficova v(l)ada.
Reakcia na: no.ev.di. #168829:
myslím si, že ľudia by na 95 vo večerných hodinách (možno aj v skorých ranných) prežili interval 15 min. (namiesto 10 min.)
Podľa mňa by skôr takto mal robiť DPB úspory a nie napr. rušením sedla na 34. Určite by som ľudí nenasral viac ako ich nasral DPB zrušením sedla na L34.
Reakcia na: Marek1978 #168821:
Samozrejme, že bolo. Stále nerozumieš, že tu nejde o vyťaženosť, ale kvalitu služby. Ak je niekde zavedený prestupný systém liniek, musia tam byť krátke intervaly, aby bola MHD použiteľná.
Reakcia na: Ruslan #168818:
Linka 95 je chrbtovou kosťou petržalskej MHD, a preto je pochopiteľné, že má lepší interval ako linka 68.
Reakcia na: Ruslan #168826:
tak to všetky, ale teoreticky môžeš buď spraviť od 21:30 polhodinový interval a buď si istý, že naserieš ľudí. MHD zas nie je iba o tom, že musia jazdiť všetky spoje plné. Neskoršie večerné spoje a skoré ranné sú hlavne o tom, že DP poskytuje určitý komfort ľuďom sa dopraviť aj v inom čase ako sú najväčšie návaly na MHD. Rozhodne nemám chuť na "banskobystrické" intervaly na nosných linkách skoro ráno a neskoro večer.
Reakcia na: Ruslan #168826:
Áno, po 21. hod veľmi veľa liniek už vozí vzduch.. preto skráťme rovno premávku celej MHD iba do 21 a potom nočáky, nie? ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #168825:
Ja som tiež sa spojenie 34 a 84, avšak je tu pár dôvodov proti: prestup na hrane na predst. nám. (na 61, 74, 201..) ale napr. aj priame a rýchle spojenie z Dúbravky na Račko (aj z Račka), ale napr. aj do školy/gympla na Vazovovej, či do oblasti Kollárka. (Áno, všade ponúka alternatívu električka č. 5, ale...)
Čo sa 84 týka, študáci s ňou hodne chodia na Prokopa Veľkého na intráky (lebo 184 chodí v obmedzenom čase).
Reakcia na: no.ev.di. #168825:
ale, takto sa na L95 v skorých ranných (od cca 4.30 h. do 6.00 h.) a vo večerných hodinách (od cca 21.00 hod. - 23.30 hod.) zbytočne vozí vzduch. Určite to isté v približne tých istých hodinách vozia aj iné linky... ?
Reakcia na: Ruslan #168818:
takže teraz sa musí všetko riadiť podľa šablóny L68?! ? L68 má byť v preklade mimo špičky s L88, preto je aj problém so zámerom L68 v sedle posilniť, lebo posilnila by sa a rozbil by sa preklad s L88, navyše L88 by mala mať nadväznosť na L80, takže toto je taký "trojlístok", ktorý musíš riešiť ak chceš hýbať s jednou z týchto troch liniek. Osobne by som navrhol zlepšenie spojené so šetrením a síce spojiť L34 a 84, čím by sa ušetrilo a zároveň by sa vrátil do Dúbravky sedlový interval 7-8min, aj keď by už nechodil bus z Dúbravky na Predstaničné nám. ale na SAV.
Reakcia na: S499.1023 #168819:
Áno presne, slovenská implementácia. Všeobecne nastavené pravidlá sú ok, keďže Majo tu dal link čo sa robí v Maďarsku, alebo Praha aj s prispením €-fondov predlžuje A-čko... a tu fakt neobstojí tá výhovorka, že Bratislava produkuje nadpriemer HDP EÚ...
Reakcia na: Marek1978 #168811:
podľa tejto tvojej logiky by mali električky jazdiť večer nie v 20 ale v 30min intervale aby na radiále dávali 15min interval ? uvedom si, že pri autobusovej linke s klbákmi pri 10min intervale je to kapacitne rovné električkovej linke s duplákmi pri 20min intervale. Bohužiaľ vďaka ničnerobeniu za Ďurkovského a teraz to vyzerá, že aj sabotovaniu električky vďaka TEN-T bude Petržalka dlho predlho odkázaná na autobusy. Mám dojem, že čím ďalej, tým je menej jasné, čo vlastne má byť postavené a čo má fungovať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.