jak, že ako? L78 chodí do Ružinova rovnako ako L66, časť cestujúcich by pobrala L78 a časť L50, takže by skrátenie L66 nebolelo. L66 neviem načo by ti bola po Dulák, keď prestúpiš na L50 ktorá chodí dosť často buď na Slovanete alebo pri Saleziánoch sa hodíš na L68 a si tam. A možno by ťa presvedčili čísla, že pri skrátené L66 po trhovisko ušetríš ročne 105 tis. vzkm a preložením L78 na Šafko 142 tis. vzkm + ešte nie je v tom započítané odpadnutie výjazdov k Eurovey na L66 a L78 do Petržalky ?
Re #167962 Marek1978: jj, myslel som šk. prázdniny. K L34 a 84 asi toľko, že : dnes je na deň spotreba vzkm cca 2637 pri súčasnom CP L34 a 84. Keby jazdila iba L84 predĺžená do Dúbravky, v čase 4:50-20:50 (t.j. neskoré večerné spoje L84 sa rušia, rovnako ako premávka v sedle cez prázdniny) tak by sa denne na takúto linku spotrebovalo 2433 vzkm cca. Samozrejme nemám započítané dojazdy/výjazdy z vozovní. Časť poradí by robila Petržalka a časť Jurajov dvor. "Jurácke" poradia by sa mohli ešte otočiť v Dúbravke na jednu jazdu a ísť po Sokolskú a pokračovať na Predstaničné nám. a keby končili v Petržke, tak ísť iba po Zochovu a odtiaľ ako L39 na Trnávku. + už len zrušenie premávky L84 s tým mizerným intervalom v sedle šk.r. ušetrilo ročne 33 tis. vzkm, a spojenie L34+84 by ušetrilo ďalších 38 tis. vzkm (iba prac. dni, šk.r., šk.p. som ešte nerátal, no aj tam by bola úspora pri spojení trás).
Čo sa týka L93 a 94, tak tam by bolo treba na L93 interval 7-8min od 9:00 do 13:30 a od 18:00 do 21:00 ako náhrada za skôr končiacu L94, ktorá by premávala 5:00-8:30 a 13:30-18:30, pričom by mohli kľudne všetky L93 premávať až na Vyšehradskú. Len či by nebol problém s Holíčskou keby v sedle odtiaľ premávala iba L68 priamo do mesta a L99 ako odvoz L83,93 a 95?
ešte jedna vec, na ktorej sa zbytočne vyhadzuje je 24min interval na L84 cez školský rok. Podľa toho ako jazdí L84 sa vôbec neoplatí plánovať cestu podľa toho intervalu čo je v sedle alebo neskoro večer a lepšie je spoľahnúť sa na L99+83/88
"super" nápad s tou sedlovou L94. A L93 to myslíš, že s 12min intervalom poberie všetko hej? ? keï odkloníš L78 k Šafku okolo Eurovey, môžeš skrátiť rovno L66 po trhovisko a máš ïalšie ušetrené vzkm. Ja navrhujem ZRUŠIŤ L27, úsek Siemens - Jaskový rad na L44, úsek trhovisko - Eurovea na L66. Tiež by sa mala L78 odkloniť k Šafku, èím by obslúžila cez pracovné dni aj Euroveu a nahradila by tak L66 + by nemusela voziť vzduch z Petržalky. Prerátam ešte ko¾ko by sa dalo ušetriť prípadným spojením L34 a 84 a iné somariny, èi by sa tam ušetriť a keby vyšla úspora potom by som to sem napísal.
K Brnu: Nebolo by kompromisným a uskutočniteľným riešením, keby počas celého dňa mimoriadne premávali nočné linky MHD v 30-minútových intervaloch (ako náhrada za denné linky)? Zabezpečená by tak bola doprava aj mimo dopravných špičiek.
No však racionálne je mi jasné, že diskusie s vŕŕhafom nikam nevedú, len sa stále držím zásady, že boj s hlúposťou sa nedá vyhrať ale nesmie sa vzdať ? .
Prosímťa, vôbec sa s ním nebav. Je to psychopatický extrémne ľavicový a nacionalistický xenofób. Doporučujem ku štúdiu jeho príspevky na košickom fóre iMHD (ak ich admin nezmazal) a na K-Reprote, kde vystupuje pod nikom 3xhonzík.
viac ako 40 rokov bol cas, ktori komunisti dostali na svoj experiment. Nevysiel. Tak uz dajte pokoj a poziadajte o vycestovanie do Ciny, na Kubu alebo najlepsie KLDR.
A platok SME do huby ani neberte. Vam SME nevadi inym nazorom, Vam vadi, ze priemerny clovek co ho cita rozmysla individualisticky a demokraticky. A to je to, co Vam vadi.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pressburger