ešte jedna vec, na ktorej sa zbytočne vyhadzuje je 24min interval na L84 cez školský rok. Podľa toho ako jazdí L84 sa vôbec neoplatí plánovať cestu podľa toho intervalu čo je v sedle alebo neskoro večer a lepšie je spoľahnúť sa na L99+83/88
"super" nápad s tou sedlovou L94. A L93 to myslíš, že s 12min intervalom poberie všetko hej? ? keï odkloníš L78 k Šafku okolo Eurovey, môžeš skrátiť rovno L66 po trhovisko a máš ïalšie ušetrené vzkm. Ja navrhujem ZRUŠIŤ L27, úsek Siemens - Jaskový rad na L44, úsek trhovisko - Eurovea na L66. Tiež by sa mala L78 odkloniť k Šafku, èím by obslúžila cez pracovné dni aj Euroveu a nahradila by tak L66 + by nemusela voziť vzduch z Petržalky. Prerátam ešte ko¾ko by sa dalo ušetriť prípadným spojením L34 a 84 a iné somariny, èi by sa tam ušetriť a keby vyšla úspora potom by som to sem napísal.
K Brnu: Nebolo by kompromisným a uskutočniteľným riešením, keby počas celého dňa mimoriadne premávali nočné linky MHD v 30-minútových intervaloch (ako náhrada za denné linky)? Zabezpečená by tak bola doprava aj mimo dopravných špičiek.
No však racionálne je mi jasné, že diskusie s vŕŕhafom nikam nevedú, len sa stále držím zásady, že boj s hlúposťou sa nedá vyhrať ale nesmie sa vzdať ? .
Prosímťa, vôbec sa s ním nebav. Je to psychopatický extrémne ľavicový a nacionalistický xenofób. Doporučujem ku štúdiu jeho príspevky na košickom fóre iMHD (ak ich admin nezmazal) a na K-Reprote, kde vystupuje pod nikom 3xhonzík.
viac ako 40 rokov bol cas, ktori komunisti dostali na svoj experiment. Nevysiel. Tak uz dajte pokoj a poziadajte o vycestovanie do Ciny, na Kubu alebo najlepsie KLDR.
A platok SME do huby ani neberte. Vam SME nevadi inym nazorom, Vam vadi, ze priemerny clovek co ho cita rozmysla individualisticky a demokraticky. A to je to, co Vam vadi.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.