zdravim. chcem sa spytat na moznost kupy SMS listku. Zajtra by som zrejme vyuzil tuto moznost, ked pojdem z Ekonomickej univerzity na Mlynske Nivy. Nie som totiz Bratislavcan, preto sa chcem spytat, ci si budem moct kupit listok aj ja, alebo je to mozne len pre ludi, ktori maju mobil zaregistrovany na niekoho, kto ma trvaly pobyt v BA? dakujem za odpoved
nie všetky prestupy sa dajú spraviť na hrane. Ja bežne prestupujem keď idem k zimáku z L68 a idem cez dva prechody, úplná pohoda. Jediná vec čo ti pribudne na hrane bude prestup na L68, keďže prestup na hrane z L66 na L50 je na Slovanet a aj na električky je tam lepšie prestupovať z L66 a opačne.
Ani nie. V spicke len 83+84+93+95 ponuka kapacitu 10307 os/h/smer. Aj keby si na vsetky tri petrzalske linky vypravil CapaCitu s taktom 30min tak to je 1112 os/h/smer.
To je len 10% beznej kapacity tychto liniek + este jazdi niekolko dalsich. Dovolim si povedat, ze rozdiel medzi nevypravenim linky a nechanim vyse 90% ludi na zastavke je minimalny.
Problem s Holicskou? Vsak Smolenicka je za rohom, kde ide 93. To snad nebude problem. A co som to narychlo spocital, tak takto by sa usetrilo cca 32 tis. vzkm.
keď vymyslíš, kde L66 otočiť na Duláku, tak si ju tam just maj no ? ako som ti napísal tak na L66 a 78 sa dá ušetriť celkom pekne a zároveň L78 dať ako náhradu za L66 k Eurovee.
jak, že ako? L78 chodí do Ružinova rovnako ako L66, časť cestujúcich by pobrala L78 a časť L50, takže by skrátenie L66 nebolelo. L66 neviem načo by ti bola po Dulák, keď prestúpiš na L50 ktorá chodí dosť často buď na Slovanete alebo pri Saleziánoch sa hodíš na L68 a si tam. A možno by ťa presvedčili čísla, že pri skrátené L66 po trhovisko ušetríš ročne 105 tis. vzkm a preložením L78 na Šafko 142 tis. vzkm + ešte nie je v tom započítané odpadnutie výjazdov k Eurovey na L66 a L78 do Petržalky ?
Re #167962 Marek1978: jj, myslel som šk. prázdniny. K L34 a 84 asi toľko, že : dnes je na deň spotreba vzkm cca 2637 pri súčasnom CP L34 a 84. Keby jazdila iba L84 predĺžená do Dúbravky, v čase 4:50-20:50 (t.j. neskoré večerné spoje L84 sa rušia, rovnako ako premávka v sedle cez prázdniny) tak by sa denne na takúto linku spotrebovalo 2433 vzkm cca. Samozrejme nemám započítané dojazdy/výjazdy z vozovní. Časť poradí by robila Petržalka a časť Jurajov dvor. "Jurácke" poradia by sa mohli ešte otočiť v Dúbravke na jednu jazdu a ísť po Sokolskú a pokračovať na Predstaničné nám. a keby končili v Petržke, tak ísť iba po Zochovu a odtiaľ ako L39 na Trnávku. + už len zrušenie premávky L84 s tým mizerným intervalom v sedle šk.r. ušetrilo ročne 33 tis. vzkm, a spojenie L34+84 by ušetrilo ďalších 38 tis. vzkm (iba prac. dni, šk.r., šk.p. som ešte nerátal, no aj tam by bola úspora pri spojení trás).
Čo sa týka L93 a 94, tak tam by bolo treba na L93 interval 7-8min od 9:00 do 13:30 a od 18:00 do 21:00 ako náhrada za skôr končiacu L94, ktorá by premávala 5:00-8:30 a 13:30-18:30, pričom by mohli kľudne všetky L93 premávať až na Vyšehradskú. Len či by nebol problém s Holíčskou keby v sedle odtiaľ premávala iba L68 priamo do mesta a L99 ako odvoz L83,93 a 95?
Nič vs. 30-minútový interval na každý smer je rozdiel, nie?
Re #167959 no.ev.di.: No ja som vedel, že je kde šetriť, len mňa hneď všetko nenapadne. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pressburger