Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #167838:
To máš na medzistaničné oddiely?
Reakcia na: AAA #167844:
*Nemožno tie Os vlaky spraviť tak, aby tie predchodenia boli počas pobytu Os v Šenkviciach, resp. Pezinku, čím by sa možno ušetrila nejaka minúta?
Reakcia na: ufo #167843:
Nemožno tie Os vlaky spraviť tak, aby tie predchodenia boli v Šenkviciach, resp. Pezinku?
Reakcia na: Martin Fundárek #167838:
Nestačí brať do úvahy najdlhší oddiel, keď sa nakreslí celý úsek TT-BA a Os 15 minút, vznikne tam aj predchodenie Os vlaku rýchlikom a už sa to celé rozbíja. Bohužial, 15 minútový takt Os vlakov je tam nereálny v súčasných podmienkach.
Reakcia na: Martin Fundárek #167838:
Nám to nakreslili na (tuším) 16 minút s tým, že tam nebude žiadna rezerva na prípadné čo i len minútové meškanie.
Reakcia na: Valec #167829:
ten smer nabudúci rok porieši Regio Jet, takže už dlho plakať nad blbým GVD zo smeru DS nebude zapotrebí ☺ snáď ten projekt otvorí blbcom na MDPaT oči ešte viac aby začali konať ohľadom regionálnej dopravy po celom Slovensku a podporili podobné projekty aj v iných regiónoch (Orava, Kysuce atď.)
Reakcia na: 810zssk #167827:
Nie, jazdili BA hl.-Marchegg. Ranný Os viezol jedno B-čko a jedno sovietske lôžko z Mosky/Kyjeva/Ľvova. Poobedný viezol tuším dve rakúske dvojky. V Marcheggu sa to pripojilo na rakúsky osobák do Viedne.
Reakcia na: AAA #167837:
Nič sa nestalo, ja to tak neberiem. Ale keď už som reagoval, tak som informáciu upresnil.
Reakcia na: Valec #167829:
1. Plán dopravnej obsluhy predpokladal interval Os PK-BA 15 minút. Myslím, že sa to dá odjazdiť. Podľa mojich výpočtov je minimum 13 minút, aby sa pomedzi ne vopchal ešte jeden rýchlik/expres/zrýchlený alebo jeden náklad. Takže ak zoberieme 15 minút interval, môžeme previezť ešte dva Zr/R/IC a dva náklady. Kritický úsek, pre ktorý som to rátal, je Rača-Jur.
Reakcia na: Martin Fundárek #167836:
Som sa pomýlil, dúfam, že sa nehneváš. Na čítanie celých strán diskusie a hľadanie toho, čo kto, kde, kedy napísal, som totiž dosť lenivý.
Reakcia na: AAA #167801:
O 1 nástupišti a 2 dopravných koľajách som písal ja. Nájdeš to v http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_11_03_31/Bod_03/04_A_ns_hd_vlastny_material%20Msz_2303.doc v kapitole 4.1.
Reakcia na: 810zssk #167828:
Už som sa kedysi na to tu pýtal a bolo mi odpovedané, že tie vlaky viezli priame vozne do W.
Reakcia na: boxcar #167832:
sorry, preklep: 5147 /5047
Reakcia na: 810zssk #167827:
Len škoda, že aj vozne nie je vidno. Ale tipujem, že niečo naše (čo sa ľahko na hraniciach pri kontrole rozoberalo):
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,5122631url
Reakcia na: boxcar #167831:
a za čias, kedy posledný vlak smer viedeň o 00:50 jazdil, sa na večerných/nočných odchodoch nasadzovali DMU-2 resp. DMU-1
Reakcia na: 810zssk #167828:
Aj mňa by to celkom zaujímalo.
Okolo 2000 roku si pamätám výlučne rak. Bpčka v nasadení.

Neskôr (presný rok si nespomeniem, ale v roku min oc roku 2006 tomu tak bolo) sa tam pól na pól striedali Bmpz-l s našimi najmä Bmeer-ami, Bdee a reko Bčkami až do roku tuším 2009. Istú dobu (GVD 2008/9?) sa tam mihla jedna súprava vyskladaná z výlučne Beer-ov (tá súprava 3-4 vozňov mala "prejazd" z nejakého vnútroštátneho rýchlika 6xx).

V roku 2008 a skôr si pamätám, že prvé rané odchodoch z/do Viedne (Mürzzuschlag) ešte jazdili Bp.

Terajšiu situaciu istotne poznáš s tým, že je tam
vždy trojica súprav vyskladaná zo štyroch Bmpz-l,
pričom jedna súprava obsahuje vozeň ABmpz-I.
S tým, že od septembra tam asi uvidíme hybrid vyskladaný
Bdteer, Bmpz-s, ťahaný Herculesom.
Reakcia na: boxcar #167825:
ahaaa, toto som našiel až teraz: #159957 Ale predpokladám, že 810zssk kvôli tomu nepísal do ZSSK.

Re #167827 810zssk: Poradím ti v štýle Valca: Odpovie ti Google. ? Ale nie, snáď niekto bude vedieť (mňa to trochu tiež zaujíma).
Reakcia na: no.ev.di. #167826:

1. 5 minútový interval bol/je plánovaný len v tuneli. Tam to možné bude, keďže tam budú jazdiť (s výnimkou nejakého TGV) len regionálne vlaky, ktoré stoja všetky všade rovnako. Simuláciou bolo potvrdené že najkratším dosiahnuteľným intervalom sú 3 minúty. Za Račou nebol nikdy ani len predpokladaný interval pod 20 minút.

3. Regionálne autobusy majú končiť niekde na okraji mesta, nie sa trepať priamo do centra. Aj tak (možno s výnimkou smeru od Lužnej) pricestuje v tých autobusoch na Nivy tak zo 10 ľudí.
Už úplne inou vecou je, že v súčasnosti sa plánuje len Filiálka a nie celý tunel. ?

K tomu trojhodinovému intervalu, pozri sa, aký je v súčasnosti na trati 131.
Reakcia na: 810zssk #167827:
a vlastne aj po 89tom..
K Viedni.. pred 89tym podla vsetkeho existovali vlaky co jazdili iba DNV-Marchegg (v GVD 88/89 to bolo v hustom intervale dva pary spojov denne). Moja otazka znie: co na tych vlakoch bolo radene? 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.