Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Joyki #167864:
Ano, ma to napr. Vieden, ktora to ide rusit. A co tak pouzit rozum a za peniaze na Filialku rozsirit kapacitu hlavnej stanice (napr. podzemne nastupistia)
Reakcia na: no.ev.di. #167863:
Ak integrovaná doprava bude existovať, tak tie prímestské vlaky budú chodiť výrazne častejšie, ako teraz. Hlavná stanica je už aj v týchto dňoch kapacitne pretažená, jednoducho by sa to nedalo vyriešiť. Už aj teraz niekedy vlaky nevedia prijímať, lebo nie je volné miesto.
Teda odkloniť prímestské vlaky treba, ak budú chodiť častejšie. Lepšie miesto neexistuje, ako Trnavské mýto. A prestup na dialkové vlaky bude možné vystúpiť na Vinohradoch (Predmestí) smer KE, bud MHD na Hl.st. ? alebo ísť priamo nejakým R na hl.st. z TT, SA, GA. trošku sa to rozbije, ale na mýte je dobrý interval na Hl.st., + jednotná tarifa. Bratislava nebude prvým mestom v EU, kde bude fungovať aj prímestská konečná a aj tzv. Hlavná pre IC, EC.
Reakcia na: ufo #167858:
inak, ak má Filiálka, resp. ťahanie vlakov na Filiálku rozbiť prestupnosť medzi vlakmi, tak načo sa o nej ešte vôbec baví dakto ako o dobrom riešení? Nebolo by radšej lepšie namiesto Filiálky vraziť peniaze do nového Predstaničného námestia a úsek Predmestie - Filiálka asi aj nadobro pochovať, aj keď na Predstaničné nám. tým pádom dostaneme očividne veľké kulové potom a bude to záležať iba na ochote developera to financovať, s nejakou spoluúčasťou mesta? Keď sa má riešiť doprava z okolia BA do BA a poobede opačne, tak nestačilo by keby časť vlakov zo smerov TT a GA šla na Hl.st. a niečo na Nové Mesto pre tých, čo cestujú do východných častí mesta? Padli by tak aspoň tie nekonečné debiliny okolo všelijakých hybridov električky v Petržalke a bol by svätý pokoj a nikto by už nešpekuloval o tram-train. Navyše čo som videl nejaký nápad "génia" s tram-trainom od Šafka v trase L13, tak to je fakt "skvost" ?. Mám pocit, že jak sa čas posúva vpred tak úmerne tomu pribúda aj množstvo čím ďalej tým blbších riešení, namiesto toho aby sa iba vybudovali nové vlakové zastávky v BA, spravila sa dôstojne Hlavná stanica a električka cez Starý most do Petržalky.
1201 bez Cvr v žlto bielo zelenej kombinácii
Reakcia na: ufo #167858:
Takže infraštruktúrne najmodernejšia trať v SR dosahuje rovnakú priepustnosť, ako polorozpadnutá babobloková trať Praha-Smíchov - Beroun ? .
Hlavne že sa niekto napakoval na ETCS I. ?
Reakcia na: Martin Fundárek #167853:
15 malo byt len v spicke nie? mimo spicky to ma byt 30 min.
Reakcia na: ufo #167852:
Fantasticke, dik 🙂
Reakcia na: Martin Fundárek #167853:
15min takt Os medzi PK a BA je možný, ale len pri prísnom dodržaní:
1) všetky diaľkové vlaky vedené striknte v rovnobežných trasách po 30, 60, 90 alebo 120 min,
2) všetky idú rýchlosťou 120 km/h a zastavujú na Vinhradoch.
T.j. max. 2 diaľkové vlaky do hodiny (výhľadovo ich môže byť viac) a znížená rýchlosť IC na 120 km/h. Ďalšia možnosť je viezť osobáky v pásme (trnavské od PK po Vinohrady nezastavia nikdy a pezinské budú stáť všade)
Otázne je, že keď sa to takto nerieši dnes (nič tomu nebráni), či sa to bude riešiť po výstavbe Filiálky...
Reakcia na: S499.1023 #167856:
V podstate môže, ale za podmienok takých, že by produkoval napr. spomínaný nede¾ný sv BA-KE alikvotnú stratu kvôli rozpoèítaniu odpisov, réžií atï., a nebral by sa oh¾ad na to, že marginálne náklady jazdou tohoto vlaku sú nulové, lebo ten vlak ide ako obratový kvôli návozu súpravy na ïa¾šie IC.
Ako podnikate¾ by si teda išiel do toho, keby si nemohol pokryť ani náklady a ešte by si si zhoršil celkovú bilanciu kvôli tomu, že ti mdpt ešte zníži dotáciu zvvz za technologické jazdy?

Je to stále len politikou MDPT, ktoré ti všetko zaplatí, èo máš v zmluve, ale akonáhle chceš využiť nieèo, èo aj tak ide a mohol by si mať z toho aj keï mizernú tržbu, tak ti tam odráta z dotácie všetko, ako keby ten vlak išiel len z roztopašnosti ZSSK. Snáï chápeš, èo chcem povedať.
Reakcia na: ufo #167603:
Ešte na čosi som zabudol: To je lož. Nikto nebráni Zločineckej spoločnosti jazdiť vlaky "na vlastné obchodné riziko", pričom tržba z takéhoto vlaku by po odrátaní mzdy palubného personálu (ak tam náhodou tiež nie je na Rg jazde) by bola čistým ziskom Zločineckej.
Reakcia na: S499.1023 #167846:
Áno, to je najdhlší oddiel. PK-Šenkvice, Šenkvice-Cífer a Cífer-Trnava sú rozdelené na dva automatickým hradlom.
Reakcia na: Valec #167842:
Železnice, alebo Reming?
Reakcia na: ufo #167843:
15 min. malo byť po Pezinok, ďalej 30 min. Takže by to šlo povedzme takto (čísla teraz strieľam z brucha, dôležité je poradie):
00 Os do PK
10 Zr/R/Ex
15 Os do TT
20 náklad
30 Os do PK
40 Zr/R/Ex
45 Os do TT
50 náklad
Reakcia na: 810zssk #167850:
http://www.flickr.com/photos/johannes-j-smit/3122296941/in/photostream
Napr. takto vyzeral ten osobák, dva vozy B ČSD a ruský WLAB v 80-tych rokoch.
Rakúšania sem posielali archaické B, ale ešte nie Schliereny, tie sa tu začali ukazovať až v 90-tych rokoch.
Reakcia na: Martin Fundárek #167840:
A prave to pozeram znova a mas pravdu s tou hlavnou, zle som pochopil ten stary format GVD 🙂

Dikes 🙂
Reakcia na: AAA #167835:
Dik, ale skor ma zaujimalo co tam bolo osobne 🙂
Reakcia na: Valec #167833:
Dik, podla GVD 88/89 to skor vyzera tak ze jedna "rotacia" bola rakusacka a jedna slovenska (jedine ze by ta suprava jazdila jednu jazdu naprazdno). Aj vtedy bolo asi treba vyrovnavat vykony 🙂
Reakcia na: Peon #167830:
A Google som skusal 🙂
Reakcia na: Peon #167830:
Nepisal, prispevok bol vysledkom empirickeho skumania.
Reakcia na: Martin Fundárek #167838:
To máš na medzistaničné oddiely?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.