Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: boxcar #167825:
ahaaa, toto som našiel až teraz: #159957 Ale predpokladám, že 810zssk kvôli tomu nepísal do ZSSK.

Re #167827 810zssk: Poradím ti v štýle Valca: Odpovie ti Google. ? Ale nie, snáď niekto bude vedieť (mňa to trochu tiež zaujíma).
Reakcia na: no.ev.di. #167826:

1. 5 minútový interval bol/je plánovaný len v tuneli. Tam to možné bude, keďže tam budú jazdiť (s výnimkou nejakého TGV) len regionálne vlaky, ktoré stoja všetky všade rovnako. Simuláciou bolo potvrdené že najkratším dosiahnuteľným intervalom sú 3 minúty. Za Račou nebol nikdy ani len predpokladaný interval pod 20 minút.

3. Regionálne autobusy majú končiť niekde na okraji mesta, nie sa trepať priamo do centra. Aj tak (možno s výnimkou smeru od Lužnej) pricestuje v tých autobusoch na Nivy tak zo 10 ľudí.
Už úplne inou vecou je, že v súčasnosti sa plánuje len Filiálka a nie celý tunel. ?

K tomu trojhodinovému intervalu, pozri sa, aký je v súčasnosti na trati 131.
Reakcia na: 810zssk #167827:
a vlastne aj po 89tom..
K Viedni.. pred 89tym podla vsetkeho existovali vlaky co jazdili iba DNV-Marchegg (v GVD 88/89 to bolo v hustom intervale dva pary spojov denne). Moja otazka znie: co na tych vlakoch bolo radene? 🙂
Reakcia na: 810zssk #167808:

1. rýchliky som zabudol započítať... takže beriem späť. Hoci neviem už, že aký je minimálny odstup medzi vlakmi, že aký najkratší interval môže byť, rozhodne "slávikových" 5min je blbosť, ale 15min by to mohlo v špičke zvládnuť nie?

3. ja som pochopil to, že naráža na to rozbite prestupov z vlakov od DS/GA/TT na smer MA/CZ/AT ale mal brať do úvahy to, že bude umožnený prestup medzi regionálnymi vlakmi autobusmi, čo doteraz nebolo také ľahké, lebo sa muselo cestovať z ASMN na Hl.st.

7. integrovaný dopravný systém to je vtedy ak je aj jednotná tarifa. Pokiaľ nebude tarifa skôr než samotný TEN-T, tak to bude neskôr než samotný TEN-T.

Ja nehovorím, že 2h interval mimo špičky a 1h v špičke je super, ale on tam vykreslil tragédiu do prdele, že "3h interval" mimo špičky ?
Reakcia na: Peon #167824:
Ak ma pamäť neklame, tak na cp.sk to bol Stadlau uvedený od vtedy, čo tam začali stáť vlaky(okt.2010). S novým cestovným poriadkom (dec2010) tam už viac nebol.. Ale už sa to tu na fóre riešilo myslím...
Reakcia na: 810zssk #167821:
Podstata otázky bola: Ako je možné, že tie údaje boli správne a zrazu sú nesprávne? Ale nechcem to už veľmi rozvádzať...

Re #167822 Valec: Ešte, že CP v PDF na zsr.sk to nepostihlo. ?
Reakcia na: Valec #167822:
Tak sorry, nevedel som ktory cert to robi :))
Reakcia na: 810zssk #167821:
Omyl, chyba bude v databáze ŽSR, odtiaľ to ide do Inpropu (cp.sk) aj na ZSSK.
Reakcia na: Peon #167820:
K tretiemu odstavcu: Zeby preto ze udaje od ZSSK su evidentne zle a CP.sk ma udaje od ZSSK?
Reakcia na: boxcar #167819:
Chybný CP (s neuvedenou stanicou, kde je prestup na metro) je podľa teba kravina? A ako som spomínal, okrem cp.sk Stadlau chýba aj na zssk.sk ? Ešte, že som túto záhadu vyriešil. ?

Koho sa rakúski cestujúci pýtajú kraviny? Aké konkrétne napríklad ❓ Rakúšania si CP určite nepozerajú na slovenských vyhľadávačoch. ?

Ako je možné, že na cp.sk to bolo správne a zrazu už nie je zatiaľ čo na oebb.at to správne zostalo? "Včul buc múdry" ?

Mne ako fanúšikovi verejnej hromadnej dopravy ide o to, aby cestujúci dostávali správne informácie. V minulosti sa na základe môjho podnetu vrátili do CP 23-ky poznámky pri spojoch, na ktoré nadväzuje iný spoj tej istej linky na zastávke "J. Jonáša - VW". ?
Reakcia na: Peon #167799:
o moj bože. pripomínaš mi mentalitou rakušákov. len ti v príspevku chýbalo asi 25 výkričníkov. tiež sa vypytujú kraviny, trvajú na svojích "právach" a teraz by Gutschein aspoň desať euro ako odškodnenie, že na cp.sk Stadlau nebol uvedený, pýtali..
Reakcia na: SORBN12 #167816:

z ich stranky: http://polskibus.com/sk
na 19.6.2011

Odchod 10:35 Bratysława [Bratislava], Bratysława [Bratislava]
Príchod 21:30 Warszawa, Warszawa
10hod. 55min.
1 Cestujúci
30.00 zł
(7.68 EUR, 185.19 CZK)

Odchod 10:35 Bratysława [Bratislava], Bratysława [Bratislava]
Príchod 16:30 Katowice, Katowice
5hod. 55min.
1 Cestujúci
10.00 zł
(2.56 EUR, 61.73 CZK)

Odchod 10:35 Bratysława [Bratislava], Bratysława [Bratislava]
Príchod 18:00 Częstochowa, Częstochowa
7hod. 25min.
1 Cestujúci
20.00 zł
(5.12 EUR, 123.46 CZK)
Reakcia na: Peon #167813:
Odteraz si vždy pred cestou prečítam toto fórum. ?
http://www.facebook.com/PolskiBus
neviete kedy budu mat cp aj na slovensku? Lebo 5,10€ z Blavy do Varsavy je podozrivo malo
Reakcia na: Hug0 #167814:
Rado sa stalo. Aj nabudúce. ☺
Reakcia na: Peon #167813:
Ďakujeme ti ?
Reakcia na: Valec #167812:
Nie je zaujímavé, že na www.zssk.sk aj www.cp.sk je nesprávny CP? Moje tunajšie príspevky môžu poslúžiť ako informácia aj pre iných cestujúcich...

Práveže som rád, že tu aj ZSSK mi potvrdili, že vlaky na Stadlau stoja. Možno práve vďaka mne ten CP bude opravený. ?
Reakcia na: Peon #167810:
Vidíš, keby si si to pozrel hneď, nemusel si "otravovať" na ZSSK ani na tomto fóre. ?
Reakcia na: Peon #167810:
No tak mozno AT pridavaju az od urciteho terminu. Urcite to ale neznamena nic ine ako Austria.

A informacia z infolinky je pravdiva - vlaky tam naozaj zastavuju. Teda minimalne v utorok.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.