Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://www.facebook.com/PolskiBus
neviete kedy budu mat cp aj na slovensku? Lebo 5,10€ z Blavy do Varsavy je podozrivo malo
Reakcia na: Hug0 #167814:
Rado sa stalo. Aj nabudúce. ☺
Reakcia na: Peon #167813:
Ďakujeme ti ?
Reakcia na: Valec #167812:
Nie je zaujímavé, že na www.zssk.sk aj www.cp.sk je nesprávny CP? Moje tunajšie príspevky môžu poslúžiť ako informácia aj pre iných cestujúcich...

Práveže som rád, že tu aj ZSSK mi potvrdili, že vlaky na Stadlau stoja. Možno práve vďaka mne ten CP bude opravený. ?
Reakcia na: Peon #167810:
Vidíš, keby si si to pozrel hneď, nemusel si "otravovať" na ZSSK ani na tomto fóre. ?
Reakcia na: Peon #167810:
No tak mozno AT pridavaju az od urciteho terminu. Urcite to ale neznamena nic ine ako Austria.

A informacia z infolinky je pravdiva - vlaky tam naozaj zastavuju. Teda minimalne v utorok.
Reakcia na: 810zssk #167809:
Lenže "AT" je v tom knižnom CP uvedené iba pri niektorých rakúskych železničných staniciach...

Odpoveď zo ZSSK: "Overovala som zastavovanie vlakov v stanici Wien Stadlau v rakuskom cestovnom poriadku. Vlaky v tejto stanici zastavuju. Oslovime tvorcov cestovneho poriadku, s otazkou, preco tuto stanicu neuvadzaju. Dakujeme za upozornenie."

Skúsil som sa aj ja pozrieť na www.oebb.at a podľa nich v Stadlau tie vlaky tiež zastavujú.
Reakcia na: Peon #167799:
"AT" znamena Austria. Vlaky na Stadlau zastavuju.
Reakcia na: no.ev.di. #167796:

1. Podla teba existuju len osobne vlaky? Alebo rychliky budeme teleportovat? To je naozaj take jednoduche?

3. On o autobuse nepovedal ani slovo. Opat si tu ty ten kto ma problem s pochopenim pisaneho textu.

7. Vsak hej, ale oni prezentuju ze TEN-T bude riesit integraciu.

Co sa intervalov tyka: ano, interval mimo spicky kazde dve hodiny je genialny.
Reakcia na: no.ev.di. #167795:
Tak v kontexte toho clanku je ta pripomienka velmi spravna.
Reakcia na: ufo #167793:
http://vybrali.sme.sk/c/Bratislavsky-zeleznicny-quotpolotovarquot-za-pol-miliardy-eur/ - Prosim hlasujte za to na vybrali.sme.sk, nech si to precita co najviac ludi.
Reakcia na: Peon #167804:
minuly mesiac sa tam stalo normalne..
Reakcia na: TeBeCe #167800:
Napísal som tam (nech na sformulovanie odpovede majú dosť času). Napriek tomu som zvedavý na vaše názory a skúsenosti. ?
Reakcia na: Valec #167797:
Na Galantu je autoblok, tam je to o čosi lepšie ale zase tam chýba peronizácia.
Reakcia na: no.ev.di. #167796:
Ten človek má pravdu a debil, ktorý nemá o železnici ani šajnu ale do všetkého bude stále kafrať, si ty.
Reakcia na: Valec #167797:
Mňa skôr zaujíma iná vec a to ŽST Filiálka, ak je pravda, čo písal aquila, že tam má byť 1 nástupište a 2 dopravné koľaje.
Logická otázka je: Bude toľko jednotiek, aby vykryli všetky tie vlaky? Lebo si neviem predstaviť, ako by tam pri tom intervale robili obraty súpravy bez riadiaceho vozňa.
ODKEDY NEZASTAVUJÚ VLAKY NA WIEN - STADLAU (tie z BA cez Marchegg)?

Vo vyhľadávači na www.cp.sk a www.zssk.sk som nenašiel železničnú stanicu Wien Stadlau, pričom v októbri 2010 tam vlaky zastavovali.

V knižnom CP na http://www.zsr.sk/buxus/docs//cestporiadok/pdf/pdf2011/kcp12_12_2010/100.pdf je Stadlau naľalej uvedená, ale je pri nej napísané "AT". Čo znamená tá skratka v tomto prípade?

Podľa iných staníc pozerám, že vlaky premávajú po rovnakej trase, ale na Stadlau už zrejme nezastavujú.

Prečo došlo k takejto zmene?? Bol tam predsa prestup na predĺženú linku metra U2! Takto sa dá na metro prestúpiť tak ako pred októbrom 2010 len na Simmeringu a pri Sudbahnhofe...
Reakcia na: Valec #167797:
nie, ale dnes keď máš paralelné autobusové spoje s vlakmi z Pezinku do BA, tak čo iné majú železnice robiť? Keď sa odstránia súbežené autobusové spoje BA - PE, tak potom nech niekto narieka za väčšiu hustotu vlakov.
Reakcia na: no.ev.di. #167796:

1. Neviem či aj na trati na Galantu, ale na trati na Trnavu naozaj nie je možný kratší interval Os vlakov ako 20 minút. To preukázala aj štúdia Remingu. Dôvod je v tom, že na trati premávajú rôzne typy vlakov IC/R, Zr, Os (to tam ešte nemiešam nákladné vlaky) a tie dokopy nijako inak neskĺbiš.

3. Akože akú prestupnosť? Však bežne na meškajúce ICčka a ECčka čakajú všetky osobné vlaky. Po novom, ak ti bude meškať Strela z Prahy, tak sa môžeš s osobákom do Pezinku alebo Senca rozlúčiť.
BTW, v prvej (a zrejme na dlhý čas aj poslednej) etape žiadna stanica pod ASMN nebude.

5. Zástavky sú síce super, ale ak pribudnú na jednokoľajnej trati 131 3 nové zastávky (Trnávka, Ružinov, Vrakuňa), tak sa ti zníži kapacita trate. To je proste holý fakt.

6. Vidno že si nevidel projekt na stanicu Filiálka. Ono totiž nástupištia budú začínať až na úrovni Škultétyho, skús si ísť odkokovať koľko ako dlho ti bude trvať cesta na zastávku električky.

A ty považuješ vlak 1 až 2 krát za hodinu za výbornú dopravnú obslužnosť?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.