ODKEDY NEZASTAVUJÚ VLAKY NA WIEN - STADLAU (tie z BA cez Marchegg)?
Vo vyhľadávači na www.cp.sk a www.zssk.sk som nenašiel železničnú stanicu Wien Stadlau, pričom v októbri 2010 tam vlaky zastavovali.
V knižnom CP na http://www.zsr.sk/buxus/docs//cestporiadok/pdf/pdf2011/kcp12_12_2010/100.pdf je Stadlau naľalej uvedená, ale je pri nej napísané "AT". Čo znamená tá skratka v tomto prípade?
Podľa iných staníc pozerám, že vlaky premávajú po rovnakej trase, ale na Stadlau už zrejme nezastavujú.
Prečo došlo k takejto zmene?? Bol tam predsa prestup na predĺženú linku metra U2! Takto sa dá na metro prestúpiť tak ako pred októbrom 2010 len na Simmeringu a pri Sudbahnhofe...
Vo vyhľadávači na www.cp.sk a www.zssk.sk som nenašiel železničnú stanicu Wien Stadlau, pričom v októbri 2010 tam vlaky zastavovali.
V knižnom CP na http://www.zsr.sk/buxus/docs//cestporiadok/pdf/pdf2011/kcp12_12_2010/100.pdf je Stadlau naľalej uvedená, ale je pri nej napísané "AT". Čo znamená tá skratka v tomto prípade?
Podľa iných staníc pozerám, že vlaky premávajú po rovnakej trase, ale na Stadlau už zrejme nezastavujú.
Prečo došlo k takejto zmene?? Bol tam predsa prestup na predĺženú linku metra U2! Takto sa dá na metro prestúpiť tak ako pred októbrom 2010 len na Simmeringu a pri Sudbahnhofe...
no.ev.di.
"1. Je preukázané, že 15 až 20min interval je kvôli priepustnosti tratí Pezinok - Rača a Senec - Vajnory nemožné zostaviť."
- čo je na tom nemôžné na štvrťhodinovom odstupe vlakov? Keď jeden vlak bude odchádzať z Pezinku a bude 15min takt, tak ten o 15min skôr bude už vo Svätom Jury a ďalší už bude vo Filálke.
"3. Odklonenie osobných vlakov z Pezinka a Senca z hlavnej stanice na Trnavské Mýto spôsobí paradoxne krok proti integrácii dopravy, keďže sa zruší možnosť prestupu medzi prímestskou a diaľkovou dopravou na jednom mieste." - tak to by ma zaujímalo, že akú prestupnosť máme dnes na Hlavnej stanici na prímestské a diaľkové spoje?! Autor asi nevie, že po ASMN má byť vlaková zastávka a tam práveže vznikne prestup medzi vlakovými linkami a autobusovými.
"5. Na preťažených železničných tratiach sa majú postaviť nové zastávky, čím sa prejazd vlakov týmito úsekmi ešte viac spomalí a problém s kapacitou tratí sa ešte viac zvýrazní." - no s takouto mizernou sieťou zastávok, už vôbec nemá vlak šancu pritiahnúť ľudí. Dnes keď človek vystúpi z vlaku od DS, tak kde vystúpi? V diere v Biskupiciach pri L70 a 79, alebo na Novom meste pri L1,50,58 a 196, mmm, to je fakt terno. Pri nových zastávkach by mohol vystúpiť na Dolných honoch kde je poriadny výber liniek, alebo na Súhvezdnej. Zvlášť, keď má Regio Jet premávať a voziť viac ľudí, tak by tieto nové zastávky veľmi pomohli.
"6. Najväčší prínos celého projektu je okrem predraženej investície v tom, že pre časť cestujúcich sa skráti cestovanie o cca 5 min (cesta z hlavnej stanice na Trnavské Mýto), pre iných sa zase o rovnaký čas cesta predĺži." - zjavne niekomu uniklo, že od vlaku na hl.st. ide človek na nástupište pešo (3-5min), potom ešte čaká na svoj spoj (2-3min) a potom až samotná cesta, ktorá trvá 5min, ak niesú zápchy!
"7. Projekt vôbec nerieši integráciu dopravy, tj. nadväznosti spojov, možnosť jazdy viacerými dopravnými prostriedkami na jeden cestovný lístok atď., skôr naopak." - jednotnú tarifiu rieši projekt BID a nie TEN-T predsa?!
Tiež dobrá "perla" je autorov nárek nad niekoľkohodinovými intervalmi hlavne, že intervaly na jednotlivé smery sú takéto :
- smer Malacky, ráno 2x za hodinu, poobede 1x, mimo špičky každú druhú hodinu
- smer Galanta, ráno 1x za hodinu, poobede 1x za hodinu, mimo špičky každú druhú hodinu
- smer Trnava, ráno 2x za hodinu, poobede 1x za hodinu, mimo špičky každú druhú hodinu
Je fakt potešujúce vidieť, že zrazu tu máme koľko dopravných inžinierov a odborníkov všeho druhu, čo ani nevedia otvoriť GVD a overiť si skutočnú frekvenciu vlakových spojov. Hlavne, že majú vlastný blog ?