Podľa mňa RádioPoint treba zrušiť alebo obmedziť iba na účely oznamov, tú reklamu vo vozidlách tiež, budem sa tomu snažiť venovať (dávajte mi podnety).
ja to ani nepočúvam, lebo napr. na SAV je taký hluk, že to je to isté ako keby tam niekto vykrikoval "večerník-večerník..." ? t.j. - nevenujem tomu pozornosť. A v MHDčke si radšej dávam bacha na veci... namiesto dávania televízií do autobusov mohli vymeniť tieto "sklenníkové" okná za termosklá, nakoľko v neklimatizovanej SORke je to na slučku... tie by nám možno Libchavy dali tiež za cenu 0,30€ jedna sklenná tabula ?
Chyba, po každej ceste, kde ťa bude otravovať hluk z reklamnej obrazovky musíš poslať "ďakovný" mail vedeniu DPB, svojim voleným zástupcom... Lebo takto to dopadne ako s RádioPointom kde sa vlastne nik nesťažuje a všetci si to pochvaľujú. ?
príp. postupne jednotlivé vytipované trasy dať v meste pod zem, t.j. v centre mesta by električka bola pod zemou, čo by bolo plus pre rýchlosť, no mínusom by bola bezpečnosť (asociáli, ožraté skupiny mladíkov na Obchodnej napr.,...) a tiež otvorenie priestoru v uliciach pre IAD, čo by sa malo skôr minimalizovať.
no tak od teraz už iba zásadne so slúchatkami v ušiach budem cestovať, ak to vymývanie mozgov bude ešte aj v MHD, tak ďakujem pekne. Chcel by som vedieť, že kto toto všetko spískal ☠
Re #167632 TeBeCe: som zvedavý, že kto bude mať na starosti obsah tej televízie, že či to bude ako tradične nejaká finančná/developerská mafia úžernícka ?
Môžu tie televízie kľudne osádzať, ale iba do CNG Karos a Ik435 a tie kam to osadia rýchlo vyradiť... príp. do SORiek kĺbových a tie vrátiť do Libcháv ?
Všetko zlé je na niečo dobré: Ak by sa trať do Petržalky stavala bez EU peňazí, tak by sme sa aspoň nemuseli hrať na Tram-Train a 1435 mm.
Namiesto podzemného úseku Šafko - Hl. Stanica by som mimoúrovňovo radšej riešil najproblematickejšie kolízne body mimo centra: Molecova, Račko a podobne. Centrum je väščinou cieľom dopravy a nie je problém, že sa tam jazdí o niečo pomalšie.
V niektorých už hučia. Ale môžeš využiť aj zónu ticha. Ja som sa viezol v televízorovej kĺbovej SORke a tam bola tá zóna (teda tam kde nebolo obrazovku počuť) vzadu, hneď pri motore. ?
suhlasim s nazorom ,ze by tam stacilo zastavovanie medzi od 7,30 do posledneho ranneho spoja.Smer Petrzalka. Na uvedenej zastavke po drastickom zredukovani intervalu a zmeneni na tzv.ucelovu linku chvilu zastavovala dokonca aj na Mladej Garde.
Mne sa rano dost dobre cestuje s L94 do Petrzalky na jeden prestup s elin.
L59 si odstoji kazde rano zapchu pred Vinohradmi.
Zastavovanie na Dvoroch ma svoje opodstatnenie. Byva tam omnoho viac ludi. Zastavka Aupark vznikla iba kvoli nemu a stoji tam vsetko okrem tohto expresu.
Myslim si ,ze z kapacitnych dovodov na tejto linke nebudu pridavane ziadne zastavky.
http://www.youtube.com/watch?v=kEUpjrCtCyk&feature=related
tak si ještě zapějme tu krásnou písničku. Vždycky slzím dojetím. Snad si je každý vědom, že USA jsou největší zárukou lidských práv, demokracie a humanitárních činností. Vždyť, kde by byla nejdemokratičtější blízkovýchodní země Saudská Arábie, kdyby nebylo tohoto hrdinného strážce lidských práv a demokracie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
poradenske sluzby a priprava podkladov
http://zverejnovanie.dpb.sk/doc/3148
dobropis k fa 2010/4
http://zverejnovanie.dpb.sk/doc/3152