A čo by sa také stalo, keby DPB zaviedol zastavovanie 59-ky aj na zastávke "Aupark"? Kľudne by to mohli spraviť podľa mňa. Keďže linka slúži na expresné spojenie "Rača - Petržalka", nevidím v tom problém.
V minulosti bolo zaujímavé, že na Račianskom mýte stála 59-ka ráno iba v smere do Petržalky a poobede iba v smere do Rače. Teraz stojí ráno aj poobede v oboch smeroch.
V obdobi 2.7.-4.9. bude denne premavat linka Slovak Linesu na trase Bratislava (ASMN 13) - Parndorf (Designer Outlet) - Neusiedl am See (Bahnhof, Hauptplatz, Seebad) - Podersdorf am See (Strandplatz) a spat. Na linke bude jazdit pat parov spojov denne, odchody z ASMN su v dvojhodinovom takte od 8:20.
V Číne sa navyše vyrába, lebo je tu lacná pracovná sila, snaživý ľudia a dopyt po výrobkoch. Je to kombinácia win win pre investora aj pre Číňanov.
Rád by som však videl Dunča ako by postavil napr. závod a začal vyrábať tabak (jeho logikou: je to odvetvie, ktoré tu nemáme, tak treba začať) bez ohľadu na to, že dopyt je po elektronike a automobiloch
Auta jazdia len v EU? Navyse, nikdy to nepojde tak daleko aby EU bojovala proti IAD takym sposobom ze by automobilkam hrozili vaznejsie skody, to Nemci nedovolia.
to je dost diskutabilne, pretože "cítiť" sa je mimoriadne subjektívny pocit (iná kultúra, iné zvyky atď)... Každopádne, v Číne za posledných 15 rokov rapídne klesá počet ľudí pod hranicou chudoby, zatiaľ, čo v US je to konštantné s veľmi máličko klesajúcou tendenciou (ilegálni imigranti, kríza) i keď samozrejme v US je hranica chudoby oveľa nižšia ako v Číne.
Mohol si dať ale na príklad inú krajinu s inou ekonomikou, napr KĽDR, kde sa stavia, vyrába a nikto to nechce a ľudia sú chudobní...
Re #167509 Valec: Podľa mňa na Zochovej nestojí preto, lebo je to zrýchlená linka premávajúca počas špičky, ktorá spája Petržalku s Račou. Zo Zochovej sa dá ísť do Rače aj električkou.(peší presun na Kapucínsku) Pri Auparku možno nestojí preto, lebo tam stoja iné petržalské linky, tak ako stoja aj na Zochovej. Mimo Petržalky a Rači (resp. Vinohradov) stojí linka iba na Račianskom mýte (prestup na linky/z liniek) a na Pionierskej.
"Si nikdy nepočul na webe záznam z CNN z priameho prenosu, kde týpek kecal v čase keď ešte len jedno lietadlo tresklo do dvojičiek a on už rozprával o druhom... Alebo "náhodný chodec", ktorého sa pýtali niečo a v čase keď dvojičky ešte stáli, tak on už hovoril o ich páde."
Toto je úplná somarina. Akú by malo logiku, aby jeden z organizátorov (konšpiratívneho) útoku rozprával do médií o akcii? Veď svedkami samotného útoku boli tisíce ľudí, nebolo potrebné nasadzovať ešte aj agenta, ktorý by útok oznámil ešte skôr, ako sa naozaj stal... ? ? ?
Srandičky chlapci, srandičky. Ja som ale zvedavý, či niekto z vás bude vedieť seriózne zodpovedať na otázku či resp. prečo nemôže L59 stáť aj pri Auparku, keď už okolo ide. Lebo zatiaľ ste tu prezentovali len:
§ cestujúci môžu využiť inú formu dopravy ?
ľuďom od Auparku asi nevonia električka.
Veď chápeš, električka je pomalá a má vysoké schody... ? ?
ak nechcú chodiť pešo na Dvory na 59 a ani električkou, ostáva iba jediná možnosť. Od Auparku ísť na Hl.st. 93 a odtiaľ vlakom do Rače... ? ☺
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk