Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #167356:
A pre 1, 5 km na kolo treba tým ľuďom vymyslieť prestup, aby bol hafko spokojný. ?
Kde je ten Trebicsky CNG klbak ? Nemal byt uz v Bratislave ?
Reakcia na: Jezo #167414:
Od konca júna budú v Bratislave aj Traxxy. Ale modernizácia ZZ je potrebná. Problematická je línia Predmestie - Nové Mesto - ÚNS.
Reakcia na: intony #167419:
trpíš "slávikovým" syndrómom ódy na linku 21? Kriste, je to len číslo! Pre mňa za mňa, si ju aj opísmenkuj, no číslo 31 som dal kvôli rovnakej trase.
Reakcia na: no.ev.di. #167398:
predtým než po takmer polstoročí vymažeš 39, prečísluj 31 na 39 ?
61 po odklonovej trase od Sabinovskej??? po trase linky 63
Ivanska cesta-zeleznicne priecestie uzavrete nehoda
Reakcia na: david1 #167413:
takže máme zrušiť systém vedenia liniek podľa prestupnej tarify a obnoviť stav keď mi pod oknami jazdili linky 68,78,80,81,85,86,92,95,96 a 97? Najlepšie to vidíš na električkových linkách ako je systém priamych liniek, kde je minimálny nárok na prestupy na figu drevenú, lebo tí čo prestupujú s t-busu alebo busu na elinu to majú totálne na prd!
Reakcia na: TomJ #167415:
37 by to stihala pobrat smer Novy Most? Ta chodi slusne zaplnena uz zo Zahorskej. Vyuzivana je aj v Lamaci lebo sa tam nemota a ide priamo.
Reakcia na: david1 #167413:
V mojom návrhu skracujem po Patrónku len 30 a to tiež len v sedle a cez víkendy.
Reakcia na: no.ev.di. #167409:
Moze byt ktokolvek... Hmmm to sice ano, ale bude to znamenat automaticky prinos? Ak si dobre pamatam, tak v Bratislave je problem so starym zabezpecovacim systemom, ktory si moc netyka s novymi elektrickymi masinkami, takze ktokolvek, ale bez Talentov, Taurusov, Bombardierov a podobne. Mohol by to niekto upresnit? Ci to stale plati a pre ktore konkretne useky? Inak v clanku je spominana modernizacia tohoto, tak potom mozno hadam ano.
Reakcia na: TomJ #167401:
Useknutie busov z Lamača na Patronke nie je dobry napad. Každy sa radsej nacasuje na priamu linku.
Podobne by to bolo ako keby sa utali 28,29 na Riviere, 91 na Jasovskej,53 na Zlatych a pod.
Reakcia na: TomJ #167401:
práve na tom príklade dobre vidno sa na hovno robí miestami doprava v BA, že chceš šetriť vzkm, zachováš kapacitu, no rozbiješ preklad niekde inde.
Reakcia na: Valec #167392:
Na Gagarinke hlasili v tom case retazovu nehodu tak mozno aj preto...
Reakcia na: Technopol #167363:
Presne tak. A zaujímalo by ma tiež, či sa už niekedy nejaký revízor v službe vyskytol aj v minibuse a na 630-ke v mimobratislavskom úseku.

Mňa tento kalendárny rok revízor kontroloval iba raz. A momentálne by som aj chcel, lebo mám ePCL kúpený na Bratislavskú mestskú kartu a chcem v praxi videť/počuť zvuk "žblnknutia" čo mi tu 810zssk raz vysvetlil. Revízor nahrá PCL do čipu mojej BMK.

A takisto som zvedavý, či bude pýtať občiansky preukaz, lebo nechcel, keď ma kontroloval naposledy. ?
Reakcia na: aquila #167407:
keď začnú premávať prvé regionálne vlakové linky, tak Figeľ už nebude ministrom a dopravca nemusí byť iba ZSSK. Aj keď teraz to tak vyzerá, tak so súpravami môže prísť ktokoľvek iný a jazdiť ak dostane licenciu. Aj keď predstava, že čierna diera ZSSK sa má podieľať na MHD v BA vo mne vyvoláva pocit blitia ?
Reakcia na: Mike #167396:
Doba ked tu niekomu este nepreskocilo zatial nebola cize niet sa comu cudovat.
Reakcia na: no.ev.di. #167405:
vsak tato investicia za 23 mio je to najlepsie co z toho planu zostalo, to som napisal aj nizsie ..

len problem je ze kolko ZSSK na tieto trate realne nasadi vlakov, ked skrta vlakokilometre kde sa da ...
Reakcia na: irizar #167404:
aj vlak by bol lepší ako nič, ale iba v prípade, že z Petržalky pôjde vlak na smer Hl.st a Filiálka, inak iba so smerom na Filiálku to bude na hovno. Najväčším problémom je však doba realizácie tej stavby. Zaujímavé, že električku dokážu postaviť iba po Vlastenecké nám. a vlak už zrazu dokážu postaviť v celej dĺžke ? toto neviem pochopiť, že čo im bráni tú trať postaviť aspoň po Technopol ?
Reakcia na: aquila #167403:
ale tie nové zastávky v železničnej sieti budú veľké plus, lebo potom sa už bude môcť konečne hovoriť o tom, že vlaková doprava môže pomôcť odbremeniť MHD. Dnes keď nemáš vlakové zastávky tam kde treba (DNV-sídlisko, Patrónka, Kramáre, Astronomická, Dolné hony,atď...), tak sotva môže niekto tlačiť kaleráby o tom, že vlaky môžu pomôcť NSMHD, keď sieť staníc je mizerná a samotné najlepšie prepojenie Filálka - Nivy - Petržalka už roky neexistuje, navyše nie je ani spojenie Petržalka - Nám.SNP - Hl.st. popod mesto.
Reakcia na: ivanbuto #167393:
A ja som si naivne myslel že prevládol zdravý rozum a vláčikofantázie boli zmietnuté zo stola. Chjo...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.