Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #167349:
a tí sú natoľko indisponovaní a nemohúci, ako ty, že potrebujú pre 2-3 ľudí vzkm navyše preto lebo ani po 10 rokoch nespoznali kúzlo prestpnej tarify a musí im chodiť bus priamo?! Ja som myslel, že pravidlá sú rovnaké pmre všetky linky a m.č., že ak tam jazdí minimum ľudí, tak to nemá zmysel... ? to čo vozí L192 k Tescu, tak to poberie L37 a 63,či sa mi ešte pokúsiš do hlavy natlačiť kaleráby,že v sedle ide L37 a 63 tak plná, že tých ani nie 5 ľudí do hodiny nepoberie? Nebuď smiešny prosím Ťa, dnes som mal zábavy už dosť...
Reakcia na: 810zssk #167345:
máš to privilégium si zistiť sám kde by sa L192 točila a ak na to prídeš odmenou ti bude to, že si môžeš sám navrhnúť vlastnú trasu L192 na tomto fóre kde prd poriešiš okrem buzerácie šotoušov so svojou "pravdou".
Reakcia na: S499.1023 #167336:
a ty master of via web discus forum vieš, že ty si ten posledný o koho odpoveď a reakciu stojím?! Sám si sa degradoval na úroveň na akej si svojím vystupovaním a niesom jediný čo má teba plné zuby, iba je rozdiel v tom,že máš sakra šťastie, že iba ja ti to tu poviem lebo zvyšok pokladá komunikáciu s tebou ako plytvanie svojho beztak bezcenného času a predsa im nestojí za zahadzovanie sa s tebou...
Reakcia na: 810zssk #167351:
Každé metro je zo svojej podstaty vysokopodlažné ? . Nízkopodlažné sú akurát občas tie hybridy medzi metrom a električkou.
Reakcia na: AAA #167349:
Keď tam už dvakrát (čím sa stal tzv. expertom na MHD) išiel vŕŕhasffujsor, tak tam nikto nešiel a preto je to tak ? .
Reakcia na: AAA #167350:
Pre Bratislavu by vyvynuli aj vysokopodlazne metro, nech sa nahodou niekto nezlakne ked mu dojde nizkopodlazak ?
Reakcia na: Ike #167342:
A to by ešte bolo treba metro udržiavať. Lenže ak by sa nezmenil prístup, už vidím každé 3 km pomalé jazdy pre zlomenú koľajnicu a pod..
Reakcia na: no.ev.di. #167334:
A preto, že do toho Tesca nejde nikto, tak tam so mnou vždy idú aspoň 2-3 ľudia.
Reakcia na: neoBB #167341:


Tak ako ti napísal Marek1978 , na Termini vlakom a potom pekne na metro B smer Rebibbia
Reakcia na: Sommelier #167332:
Amos to napisal spravne, preco je to potom zatvorene? Ja som presvedceny ze ten most skor ci neskor (a to neskor nebude ovela neskor) bude treba rekonstruovat. A opat: nie sme tak bohati aby sme si mohli dovolit lacne veci.
Reakcia na: aquila #167338:
K obratisku - ono to podla mna zmysel ma aj ako trvale riesenie - ak bude MU niekde pri Technopole, tak stale sa bude dat prekonat aspon ten most, co je najhorsia vec, pretoze autobusy ho musia dost zlozito obchadzat..

1. To su velmi fajn spravy, tie tri projekty (alebo aspon prve dva) budu urcite fajn prinos.

3. Suhlas, jedna z naj veci pre dopravu v BA.
Reakcia na: no.ev.di. #167334:
Ty si uzasne mudry. Tak zo 192 vacsina vystupi na Patronke, ale je zle ze konci na najblizsej konecnej s dostupnou kapacitou. Ako si to predstavujes? Ze zmizne? Vypari sa? Teleportuje sa?
Reakcia na: Ruslan #167331:
L84 ti 192 nenahrádza, lebo čo mám odpozorovane, tak to vychádza v priemere 13-14 osôb na voz a z toho 8-9 vystupuje na zastávke ZOO (študenti + pracovníci STV) cestujem tým od zavedenia až do teraz. Do takej 10.00 je ich smer Tesco aj 20-25 na voz
Reakcia na: neoBB #167341:
staci google. To musis ist na vlak. Tu je link

http://www.casasimpatia.sk/index.php/apartmany
Reakcia na: aquila #167339:
najhoršie je, že ideme stavať M E T R O, a pritom nie sme schopný zabezpečiť ani základnú infraštruktúru a prostriedky MHD (vozidlá, BUS pruhy, preferencia)...

Hurvínek do války
Ahoj viete mi poradit link na dopravu v rime alebo linku ako sa dostanem z letiska fiumicino na vlakove nadrazie tiburtina?
Reakcia na: Sommelier #167332:
keby ta konstrukcia bola ako tak schopna, tak stary most je este stale ovoreny, ale akosi uz je skoro 2 roky zatvoreny, kedze ta _docasna_ zenijna mostna konstrukcia uz je v havarijnom stave...

tam nic ine ako zlozenie konstrukcie a vybudovanie novej mozne nie je ... lebo to dopadne horsie ako so zimakom .. zle riesenie za 3nasobok ceny ..
Reakcia na: Valec #167285:
aaale uvazovalo a velmi intenzivne, az kym niekoho nenapadol ten debilny napad s metrom pre milionovu bratislavu .. mohli viac segregovat elektricky a postupne rozsisorvat trate ako v brne a mohli sme mat taketo nieco o takomto case ...

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=7019

cize aj vsetky business centra by boli kraaasne pokryte ..

co inak si myslim, ze by sa mali do istej miery definitivne zahodit plany s metrom a prekopat dopravy general a prisposobit moznostiam bratislavy a zakial je mozne este urobit koridory pre hromadnu MHD. lebo radiala smerom na mlynske nivy by este bola stale realna ..
Reakcia na: Sommelier #167296:
jedna sa o historicke centru, do istej mieri je vobec podiv autoslavy, ze sa jazdi cez spitalsku .. cize aj to odbobocenie smerom na nabrezie je skor ustupok IAD ..

navyse aspon to viacero ludo donuti chodit MHD .. ako so pisal inde, tych "uprav" v doprave v ramci CMO by som si prial podstatne viacej, ktore by obmedzovali IAD ..

Re #167275 Martin Fundárek: to malo zmysel v roku 2005 ked malo mesto vyclenit tych cca 80-90 mi euro na prvu etapu (ale namiesto toho sa postavil ten dementny stadion). teraz ked sa na cely projekt vycleni cca 250 mio euro mi pripada uz mrhnie peniazmi robit docasne obratisko na max 2 roky .. radsej nech tie peniaze vyuziju na to, ze nech je cela petrzalska radiala riesena skutocne mimourovnovo...

ostatne argumenty samozrejme suhlas. ale tych liniek do petrzalky chces az moc ....

take komplikovane linkovanie neni nosny system, radsej menej liniek ale castejsi takt ...

ja si stale myslim, ze toto linkovanie ktore uz pred rokmi navrho tr3mp je vynikajuce a je zbytocne spekulovat ...

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=67&image_id=2185

Re #167276 Valec:

1) prva etapa je len prepojenie stanice nove mesto s hlavnou dalsou kolajou, prepojenie letiska a zdvojkolajenie useku do marcheggu, filialka ze pada, co neni na skodu veci, lebo neni doriesena

3) plus P+R a zastavky podla BID. viac tu. co by bolo ozaj super a 1000x vacsi prinos pre dopravu aj v bratislave ako tunel pod dunajom.

http://www.zeleznicne.info/view.php?cisloclanku=2011030001&nazevclanku=zahustenie-zeleznicnych-zastavok-na-uzemi-bratislavy

4) urobit bratislavsky zeleznicny uzol kompatilbiny s ECTS
Čítam vrrhaffuj sor - mi to pripomenulo - po roku som šiel včera v klimatizovanom sore 2863 na l. 61, vonku dusno, začínala búrka a slečna vodička mala klímu vypnutú a podľa prívalu horúceho vzduchu zapnuté kúrenie. To by ten bus chcípol na prehriatie, keby nemala to kúrenie zapnuté? A tá klima je tam na ozdobu?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.