Amos to napisal spravne, preco je to potom zatvorene? Ja som presvedceny ze ten most skor ci neskor (a to neskor nebude ovela neskor) bude treba rekonstruovat. A opat: nie sme tak bohati aby sme si mohli dovolit lacne veci.
K obratisku - ono to podla mna zmysel ma aj ako trvale riesenie - ak bude MU niekde pri Technopole, tak stale sa bude dat prekonat aspon ten most, co je najhorsia vec, pretoze autobusy ho musia dost zlozito obchadzat..
1. To su velmi fajn spravy, tie tri projekty (alebo aspon prve dva) budu urcite fajn prinos.
Ty si uzasne mudry. Tak zo 192 vacsina vystupi na Patronke, ale je zle ze konci na najblizsej konecnej s dostupnou kapacitou. Ako si to predstavujes? Ze zmizne? Vypari sa? Teleportuje sa?
L84 ti 192 nenahrádza, lebo čo mám odpozorovane, tak to vychádza v priemere 13-14 osôb na voz a z toho 8-9 vystupuje na zastávke ZOO (študenti + pracovníci STV) cestujem tým od zavedenia až do teraz. Do takej 10.00 je ich smer Tesco aj 20-25 na voz
najhoršie je, že ideme stavať M E T R O, a pritom nie sme schopný zabezpečiť ani základnú infraštruktúru a prostriedky MHD (vozidlá, BUS pruhy, preferencia)...
keby ta konstrukcia bola ako tak schopna, tak stary most je este stale ovoreny, ale akosi uz je skoro 2 roky zatvoreny, kedze ta _docasna_ zenijna mostna konstrukcia uz je v havarijnom stave...
tam nic ine ako zlozenie konstrukcie a vybudovanie novej mozne nie je ... lebo to dopadne horsie ako so zimakom .. zle riesenie za 3nasobok ceny ..
aaale uvazovalo a velmi intenzivne, az kym niekoho nenapadol ten debilny napad s metrom pre milionovu bratislavu .. mohli viac segregovat elektricky a postupne rozsisorvat trate ako v brne a mohli sme mat taketo nieco o takomto case ...
cize aj vsetky business centra by boli kraaasne pokryte ..
co inak si myslim, ze by sa mali do istej miery definitivne zahodit plany s metrom a prekopat dopravy general a prisposobit moznostiam bratislavy a zakial je mozne este urobit koridory pre hromadnu MHD. lebo radiala smerom na mlynske nivy by este bola stale realna ..
jedna sa o historicke centru, do istej mieri je vobec podiv autoslavy, ze sa jazdi cez spitalsku .. cize aj to odbobocenie smerom na nabrezie je skor ustupok IAD ..
navyse aspon to viacero ludo donuti chodit MHD .. ako so pisal inde, tych "uprav" v doprave v ramci CMO by som si prial podstatne viacej, ktore by obmedzovali IAD ..
Re #167275 Martin Fundárek: to malo zmysel v roku 2005 ked malo mesto vyclenit tych cca 80-90 mi euro na prvu etapu (ale namiesto toho sa postavil ten dementny stadion). teraz ked sa na cely projekt vycleni cca 250 mio euro mi pripada uz mrhnie peniazmi robit docasne obratisko na max 2 roky .. radsej nech tie peniaze vyuziju na to, ze nech je cela petrzalska radiala riesena skutocne mimourovnovo...
ostatne argumenty samozrejme suhlas. ale tych liniek do petrzalky chces az moc ....
take komplikovane linkovanie neni nosny system, radsej menej liniek ale castejsi takt ...
ja si stale myslim, ze toto linkovanie ktore uz pred rokmi navrho tr3mp je vynikajuce a je zbytocne spekulovat ...
1) prva etapa je len prepojenie stanice nove mesto s hlavnou dalsou kolajou, prepojenie letiska a zdvojkolajenie useku do marcheggu, filialka ze pada, co neni na skodu veci, lebo neni doriesena
3) plus P+R a zastavky podla BID. viac tu. co by bolo ozaj super a 1000x vacsi prinos pre dopravu aj v bratislave ako tunel pod dunajom.
Čítam vrrhaffuj sor - mi to pripomenulo - po roku som šiel včera v klimatizovanom sore 2863 na l. 61, vonku dusno, začínala búrka a slečna vodička mala klímu vypnutú a podľa prívalu horúceho vzduchu zapnuté kúrenie. To by ten bus chcípol na prehriatie, keby nemala to kúrenie zapnuté? A tá klima je tam na ozdobu?
Nemáš racionálnu odpoveď, tak škrekoceš o sprostých rečiach, debílek? Bol si vôbec niekedy na ulici Pri Suchom Mlyne? Vieš vôbec, že tá ulica slúži ako ĺavý odbočovací pruh z Pražskej do Mlynskej doliny? Vieš, že v tej ulici sú vybudované zastávkové zálivy a stĺpy pre trakčné vedenie, ty Master of Google Maps?
L192 k TESCU Lamač má asi taký zmysel ako nosenie vody do studne, vždy keď som s ňou išiel tak všetko vystúpilo na Patrónke a k Tescu nešiel nikto, možno tým niekto občas ide do Tesca, ale vidím to tak 1-2 ľudia na spoj. Úplne jednoduché riešenie, ktoré mal aj DPB už dávnejšie pripravené, bolo spojiť L34 s 84.
Zrušil si 34, no Tvoja 122 premáva len v špičke, čiže 83 si neodbremenil. Ak zaň ovšem nepovažuješ kĺbak na 20/22, čo je podľa mňa blbosť. Skôr by som súhlasil so zlúčením 34 a 84. 192 by som nerušil, myslím, že ju využívajú študenti z EU (88+192)
Naco to potrebujeme vediet ? Mosty sa nestavaju jak v SimCity - napr. odstranenie povodneho mosta by bolo tak urcitee lacne, vlastne zadarmo.. Toto je bezpredmetna diskusia ludi, ktori tomu absolutne nerozumeju, ale budu obhajovat vykonstruovane hovadiny o potrebe uplne novej mostnej konstrukcie na mieste kde uz jedna je.. Zavan iracionality citit siroko daleko ? Mozno kludne aj aj 10 metrov siroka promenada sa da umiestnit na obe strany opravenej a upravenej sucasnej konstrukcie mosta - tak co riesis ?
L20 - trasa: Tesco Lamač - Opletalova, interval 12/30/15/20/20
- preklad s L22 (v sedle kĺbak z L122, ale iba ak by sa na Hriadkach neotočila kĺbová 22 ak by sa otočila, tak tu stačí 12M bus.)
- 12M autobus
L22 - trasa: NOÚ - Na hriadkach, interval 12/30/15/20/-
- preklad s L20
- 12M autobus, v sedle v prípade potreby 18M autobus z L122 (ak by sa na Hriadkach kĺbak otočil)
L34 - zrušiť (v špičke nahrádza L83 a L122 a v sedle L20/22 a L83, alebo električka
L83 - trasa: Pri kríži - Technopol, interval 8/15/10/15/12
- preklad v sedle s L20/L22 a v špičke s L122
- 18M autobus
L84 - trasa: Tesco Lamač - Ovsište, interval 8/15/10/15/-
- 18 M autobus, preklad s L83
L122 - trasa: Patrónka - Pri kríži, interval 8/-/10/-/-
- nahrádza v špičke L34
L192 - zrušiť (nahrádza ju L84)
Príklad: odchody zo zast. Pri kríži by mohli byť:
L20: r.š. xx: 00 12 24 36 48, sedlo xx: 00 30, p.š. xx: 00 15 30 45
L22: r.š. xx: 06 18 30 42 58, sedlo xx: 15 45, p.š. xx: 07 22 37 52
L83: r.š. xx: 00 08 16 24 32 40 48 56, sedlo xx: 08 23 38 53, p.š. xx: 02 12 22 32 42 52
L84: v preklade s L83 by od Patrónky išli ráno každé 4 min., v sedle každých 7,5 min. a v P.Š. každých 5 min.
L122: r.š. xx: 04 12 20 28 36 44 52, p.š. xx: 09 19 29 39 49 59 (náhrada za L34)
Zhrnutie:
L34 v úseku Pri kríži - Patrónka nahrádzajú L20, 22, 83 a 122
L34 v úseku Pri kríži - Račianske/Trnavské mýto nahrádzajú linky 1 a 5.
L34 v úseku Patrónka - Sokolská nahrádza L83 a L84 v preklade
na L84 by sa pridali nejaké vozy z L34 a na L122 by sa pridali nejaké vozy, ktoré zostali z L34
iné zmeny:
L78 - skrátiť po Šafko, ušetria sa vozy a km, a vozy sa ušetria aj z L192, keďže L191 premáva iba v špičke.
?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk