Nemáš racionálnu odpoveď, tak škrekoceš o sprostých rečiach, debílek? Bol si vôbec niekedy na ulici Pri Suchom Mlyne? Vieš vôbec, že tá ulica slúži ako ĺavý odbočovací pruh z Pražskej do Mlynskej doliny? Vieš, že v tej ulici sú vybudované zastávkové zálivy a stĺpy pre trakčné vedenie, ty Master of Google Maps?
L192 k TESCU Lamač má asi taký zmysel ako nosenie vody do studne, vždy keď som s ňou išiel tak všetko vystúpilo na Patrónke a k Tescu nešiel nikto, možno tým niekto občas ide do Tesca, ale vidím to tak 1-2 ľudia na spoj. Úplne jednoduché riešenie, ktoré mal aj DPB už dávnejšie pripravené, bolo spojiť L34 s 84.
Zrušil si 34, no Tvoja 122 premáva len v špičke, čiže 83 si neodbremenil. Ak zaň ovšem nepovažuješ kĺbak na 20/22, čo je podľa mňa blbosť. Skôr by som súhlasil so zlúčením 34 a 84. 192 by som nerušil, myslím, že ju využívajú študenti z EU (88+192)
Naco to potrebujeme vediet ? Mosty sa nestavaju jak v SimCity - napr. odstranenie povodneho mosta by bolo tak urcitee lacne, vlastne zadarmo.. Toto je bezpredmetna diskusia ludi, ktori tomu absolutne nerozumeju, ale budu obhajovat vykonstruovane hovadiny o potrebe uplne novej mostnej konstrukcie na mieste kde uz jedna je.. Zavan iracionality citit siroko daleko ? Mozno kludne aj aj 10 metrov siroka promenada sa da umiestnit na obe strany opravenej a upravenej sucasnej konstrukcie mosta - tak co riesis ?
L20 - trasa: Tesco Lamač - Opletalova, interval 12/30/15/20/20
- preklad s L22 (v sedle kĺbak z L122, ale iba ak by sa na Hriadkach neotočila kĺbová 22 ak by sa otočila, tak tu stačí 12M bus.)
- 12M autobus
L22 - trasa: NOÚ - Na hriadkach, interval 12/30/15/20/-
- preklad s L20
- 12M autobus, v sedle v prípade potreby 18M autobus z L122 (ak by sa na Hriadkach kĺbak otočil)
L34 - zrušiť (v špičke nahrádza L83 a L122 a v sedle L20/22 a L83, alebo električka
L83 - trasa: Pri kríži - Technopol, interval 8/15/10/15/12
- preklad v sedle s L20/L22 a v špičke s L122
- 18M autobus
L84 - trasa: Tesco Lamač - Ovsište, interval 8/15/10/15/-
- 18 M autobus, preklad s L83
L122 - trasa: Patrónka - Pri kríži, interval 8/-/10/-/-
- nahrádza v špičke L34
L192 - zrušiť (nahrádza ju L84)
Príklad: odchody zo zast. Pri kríži by mohli byť:
L20: r.š. xx: 00 12 24 36 48, sedlo xx: 00 30, p.š. xx: 00 15 30 45
L22: r.š. xx: 06 18 30 42 58, sedlo xx: 15 45, p.š. xx: 07 22 37 52
L83: r.š. xx: 00 08 16 24 32 40 48 56, sedlo xx: 08 23 38 53, p.š. xx: 02 12 22 32 42 52
L84: v preklade s L83 by od Patrónky išli ráno každé 4 min., v sedle každých 7,5 min. a v P.Š. každých 5 min.
L122: r.š. xx: 04 12 20 28 36 44 52, p.š. xx: 09 19 29 39 49 59 (náhrada za L34)
Zhrnutie:
L34 v úseku Pri kríži - Patrónka nahrádzajú L20, 22, 83 a 122
L34 v úseku Pri kríži - Račianske/Trnavské mýto nahrádzajú linky 1 a 5.
L34 v úseku Patrónka - Sokolská nahrádza L83 a L84 v preklade
na L84 by sa pridali nejaké vozy z L34 a na L122 by sa pridali nejaké vozy, ktoré zostali z L34
iné zmeny:
L78 - skrátiť po Šafko, ušetria sa vozy a km, a vozy sa ušetria aj z L192, keďže L191 premáva iba v špičke.
?
Pozeral som si cp.sk a zistil som, že na L83 nebudp žiadne zmeny, t.j. v sedle premáva a bude premávať každých 15 minút. ? ? Takže ak je to pravda, tak L83 môže rovno dostať prezývku "Tlačenka".
Btw. keď už sa podarilo zachovať pôvodný CP L44 a 147 prečo to nejde aj pri L34?
"Zaujímavé, že linky 44 a 147 sú tam v podobe, od ktorej nakoniec kompetentní upustili.
A ak si dáte ukázať CP na dnešný deň, ukazuje ho vo forme od 6.6. To tam Inprop pri MHD nedokáže umiestniť dva rôzne CP pre jednu linku (podľa rôzneho dátumu)?"
Inprop dáva na web a do aplikácie Cestovné poriadky iba také dáta, aké dostane od dopravcov. DPB zrejme dal dáta s obmedzením 44 a 147 a až neskôr sa rozhodol (lebo sa - oprávanene - strhol veľký krik), že 44 a 147 neobmedzí.
A samozrejme, že Inprop dokáže dať do dát CP rôzne grafikony. Opäť ale platí, že by mu dopravca musel dať dátový súbor obsahujúci oba grafikony, starý i nový. Ak DPB dal iba nové dáta s platnosťou akože od 3.6., tak sú také aj v databáze Inpropu. (Napríklad Praha i Brno majú v IDOSe, čo je to isté ako CP od Inpropu, pri zmene CP dáta staré i nové. Ale DPP má na grafikony iný soft než DPB; čo má DPMB netuším; každopádne je možné, že FS Software nedokáže vysypať do dát pre Inprop oba grafikony. Ale neviem, nikdy som s FS nepracoval.)
Zbúrať (takmer) funkčný most a stavať nový, kvôli takým prkotinám ako široká promenáda a obchodíky, si môžu dovoliť mestá, čo nevedia kam dať peniaze. Nie Bratislava pred kolapsom.
Neviem či to tu niekto písal, ale zmena v autobusovej dopravy od 6. júna sa netýka L44 a 147. DPB totiž na svojom webe informuje:
Dopravný podnik Bratislava, a. s., oznamuje cestujúcim, že avízovaná zmena liniek č. 44 a 147 od 6. júna 2011 v súvislosti s reštriktívnym rozpočtom hlavného mesta nebude zavedená. Premávka liniek č. 44 a 147 je po uvedenom termíne bez zmeny.
Preto prosím admina aby aktualizoval túto informáciu v článku o plánovaných zmenách v autobusovej doprave od 6. júna 2011.
Sorry, proste za Dubovou doprava a cez krizovatku rovno. Tak ako ked premavala, ked bolo to potrubie prasknute na prokopa velkeho, len nepojde rovno na brninsku dole z Limbovej, ale pojde rovno na ul. pri suchom mlyne.
keď bola nedávno výluka na Prokopa Veľkého, tak sa mi zdá, že 84 išla po ul. Pri Suchom mlyne (od Dubovej) a na Limbovej zatočila k semaforom a odtiaľ nazad po svojej trase.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023