Reakcia na: TomJ #167333:
študenti z euba idú kombináciou 88/192? a odkiaľ, keď oficiálne intráky sú tuším na hopa a v slovnafte?Re #167344 Technopol: a nemohli by ísť stvčkári napr. cez prestup pod mostom alebo na zochovej a patrónkari 83 alt. 93/95+83?
mimochodom, nerozumiem, prečo pri súčasnej mizérii nezrušili ako prvú L901...
aquila
navyse aspon to viacero ludo donuti chodit MHD .. ako so pisal inde, tych "uprav" v doprave v ramci CMO by som si prial podstatne viacej, ktore by obmedzovali IAD ..
Re #167275 Martin Fundárek: to malo zmysel v roku 2005 ked malo mesto vyclenit tych cca 80-90 mi euro na prvu etapu (ale namiesto toho sa postavil ten dementny stadion). teraz ked sa na cely projekt vycleni cca 250 mio euro mi pripada uz mrhnie peniazmi robit docasne obratisko na max 2 roky .. radsej nech tie peniaze vyuziju na to, ze nech je cela petrzalska radiala riesena skutocne mimourovnovo...
ostatne argumenty samozrejme suhlas. ale tych liniek do petrzalky chces az moc ....
take komplikovane linkovanie neni nosny system, radsej menej liniek ale castejsi takt ...
ja si stale myslim, ze toto linkovanie ktore uz pred rokmi navrho tr3mp je vynikajuce a je zbytocne spekulovat ...
http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=67&image_id=2185
Re #167276 Valec:
1) prva etapa je len prepojenie stanice nove mesto s hlavnou dalsou kolajou, prepojenie letiska a zdvojkolajenie useku do marcheggu, filialka ze pada, co neni na skodu veci, lebo neni doriesena
3) plus P+R a zastavky podla BID. viac tu. co by bolo ozaj super a 1000x vacsi prinos pre dopravu aj v bratislave ako tunel pod dunajom.
http://www.zeleznicne.info/view.php?cisloclanku=2011030001&nazevclanku=zahustenie-zeleznicnych-zastavok-na-uzemi-bratislavy
4) urobit bratislavsky zeleznicny uzol kompatilbiny s ECTS