Reakcia na: Sommelier #167296:
jedna sa o historicke centru, do istej mieri je vobec podiv autoslavy, ze sa jazdi cez spitalsku .. cize aj to odbobocenie smerom na nabrezie je skor ustupok IAD .. navyse aspon to viacero ludo donuti chodit MHD .. ako so pisal inde, tych "uprav" v doprave v ramci CMO by som si prial podstatne viacej, ktore by obmedzovali IAD ..
Re #167275 Martin Fundárek: to malo zmysel v roku 2005 ked malo mesto vyclenit tych cca 80-90 mi euro na prvu etapu (ale namiesto toho sa postavil ten dementny stadion). teraz ked sa na cely projekt vycleni cca 250 mio euro mi pripada uz mrhnie peniazmi robit docasne obratisko na max 2 roky .. radsej nech tie peniaze vyuziju na to, ze nech je cela petrzalska radiala riesena skutocne mimourovnovo...
ostatne argumenty samozrejme suhlas. ale tych liniek do petrzalky chces az moc ....
take komplikovane linkovanie neni nosny system, radsej menej liniek ale castejsi takt ...
ja si stale myslim, ze toto linkovanie ktore uz pred rokmi navrho tr3mp je vynikajuce a je zbytocne spekulovat ...
http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=67&image_id=2185
Re #167276 Valec:
1) prva etapa je len prepojenie stanice nove mesto s hlavnou dalsou kolajou, prepojenie letiska a zdvojkolajenie useku do marcheggu, filialka ze pada, co neni na skodu veci, lebo neni doriesena
3) plus P+R a zastavky podla BID. viac tu. co by bolo ozaj super a 1000x vacsi prinos pre dopravu aj v bratislave ako tunel pod dunajom.
http://www.zeleznicne.info/view.php?cisloclanku=2011030001&nazevclanku=zahustenie-zeleznicnych-zastavok-na-uzemi-bratislavy
4) urobit bratislavsky zeleznicny uzol kompatilbiny s ECTS
Martin Fundárek
A ak si dáte ukázať CP na dnešný deň, ukazuje ho vo forme od 6.6. To tam Inprop pri MHD nedokáže umiestniť dva rôzne CP pre jednu linku (podľa rôzneho dátumu)?"
Inprop dáva na web a do aplikácie Cestovné poriadky iba také dáta, aké dostane od dopravcov. DPB zrejme dal dáta s obmedzením 44 a 147 a až neskôr sa rozhodol (lebo sa - oprávanene - strhol veľký krik), že 44 a 147 neobmedzí.
A samozrejme, že Inprop dokáže dať do dát CP rôzne grafikony. Opäť ale platí, že by mu dopravca musel dať dátový súbor obsahujúci oba grafikony, starý i nový. Ak DPB dal iba nové dáta s platnosťou akože od 3.6., tak sú také aj v databáze Inpropu. (Napríklad Praha i Brno majú v IDOSe, čo je to isté ako CP od Inpropu, pri zmene CP dáta staré i nové. Ale DPP má na grafikony iný soft než DPB; čo má DPMB netuším; každopádne je možné, že FS Software nedokáže vysypať do dát pre Inprop oba grafikony. Ale neviem, nikdy som s FS nepracoval.)