Turbo: jedna vec su vozidla, ina infrastruktura. Zial aj tam sa vacsinou riesi len havarijny stav. Dopravca si musi rozmysliet ako pri danom baliku penazi udrazat dopravu aspon na sucasnej urovni. A zial elektricka trakcia ma "rezervy", cize daco este vydrzi nez skolabuje.
Ale aj slavny tender 2005 moze dopadnut ako 21Tr. Hoci Solaris, alebo Citaro v mnozstve 1 kus za rok by mohlo ist rovno do muzea "padlej MHD"
.
Riko: ak mas rychlu linku tak si stiahni video Karosy o kataforeze. Za 10 min je popisany cely postup.
Samotna kataforeza je len zaklad na holy pozvarany kov. Nasleduje lak a ine srandy.
Pri vymene plechov ci ramu na GO spravi rovnaku sluzbu pozinkovanie (najblizsia zinkovna je myslim v Malackach). Videl som opadany lak na pozinkovanom plechu a ani kusok hrdze.
Ale aj slavny tender 2005 moze dopadnut ako 21Tr. Hoci Solaris, alebo Citaro v mnozstve 1 kus za rok by mohlo ist rovno do muzea "padlej MHD"

Riko: ak mas rychlu linku tak si stiahni video Karosy o kataforeze. Za 10 min je popisany cely postup.
Samotna kataforeza je len zaklad na holy pozvarany kov. Nasleduje lak a ine srandy.
Pri vymene plechov ci ramu na GO spravi rovnaku sluzbu pozinkovanie (najblizsia zinkovna je myslim v Malackach). Videl som opadany lak na pozinkovanom plechu a ani kusok hrdze.
Riko
presne tak poctivý náter 1mm je na Slovensku nutný, ked chceš aby ti nové (o strom ani nehovoriac) auto vydržalo, aj ked nové autá už majú úpravy dostatočné. Lenže každá značka pristupuje k protikotoznej ochrane spodku karoserie inak. Koncern VW nanáša taký "kožovitý náter" ktorý je stále dostatočne pružný (aby časom nepraskal) ale je zároveň dostaočne tvrdý že ochráni spodok aj pri oškretí ak nabehneš pri prechádzaní nerovností na nejaký ostrý výbežok tj odolá aj odletujúcim kamienkom.
Francúzi zas dávajú na spodok nejaký striekaný vosk ktorý sa mi ale zdá dosť alibistický, lebo je stále dosť mäkký, nechtom ho lahko odškrabneš a o odletujúcich ostrých kamienkoch ani nehovoriac.