Reakcia na: Turbo #16663:
ja som to pochopil tak, ze ked ako cestujuci nastupim do vozidla, tak ten trolejbus VYZERA lepsie ako elektricka... a s tym suhlasit musim... (ci je v lepsom technickom stave alebo nie na to odbornik nie som, ale dojmove pre cestujuceho su myslim tie trolejbusy na tom lepsie...)
A ani nemodernizovane tramvaje nie su na tom technicky az tak zle (samozrejme, iste kusy sa najdu). Ziadna tramvaj nevyzera (teraz odhliadnuc od pracovnych vozov 8435, 7607...) tak zalostne ako prevadzkovane autobusy. A to je obrovsky rozdiel! Navyse, tramvaj, ked sa kupi, vydrzi urcite 25 rokov, co o gumokole povedat nemozeme. Staci si pozriet 10 rocne Karosy (teraz promin, m@rtine). Su to serble ktore by snad ani na Balkane nevypravili.
Turbo
Vies, ja som pred casom bol na Hrobonke na kanali pod akousi 15Tr. A je to zhnite. By si sa divil ake zhnite tie trolejbusy su. Pochop ze to v zime jazdi na posolenych cestach (koliba, vnutorne hory....) a na tom rame sa to podpisalo. A neviem co nadavas na kachny, vezmi si, ze tych serblov medzi nimi je relativne malo. A pekne vozy mame tiez. Ale to je to iste ako u trolejbusov. Su lepsie kusy aj horsie kusy. Inac, ja viem ze ty mas trolejbusy rad, ako ja tramvaje, ale musis uznat, ze niekedy su to poriadne vraky. Aj ja niekedy sam poviem, ze nejaka tramvaj je srot. Ano, napr. 7813+7814, to je ukazkovy serbel, alebo 7763+7764. A z krasnan napr. 7080 alebo 7729+7730. Vcera som bol na Hodzovom nam. a trosku som kukal co to okolo mna chodi. A niektore trolebusy su fakt vraky. A nic nezmeni fakt, ze vsekty 14 Tr su po zivotnosti, ani fakt, ze niektore z nich su pekne. Ono je rozdiel v peknosti zvonku a zvnutra a v technickom stave. To mas to iste ako Shithnisy - mozno su pekne, lakajuce, ale su nekonecne zvratene.