Reakcia na: Solider #164971:
V tom prípade by bolo najlepšie, keby jazdili humenské okuliarniky až do Košíc, ale zas ich je málo.... Mne išlo o to, že IC je v prvom rade diaľkový vlak, teda frekvencia typu Humenné - Trenčín by sa v žiadnom prípade nemala voziť v Rýchliku (to je medziregionálny vlak), ale práve v IC...
IC by podľa mňa nemal byť žiaden príplatkový nadvlak, ale jednoducho vlak na dlhé vzdialenosti, pričom miestenka má slúžiť čisto len tomu, aby sa nestálo na chodbičkách, predsalen v diaľkovej doprave to je už nežiadúce... Že tam budú cestovať aj ľudia na trase Michalovce - Humenné sa odstrániť nedá, ale zasa tá frekvencia tam až taká veľká neni, že by sa nepomestili ľudia do povedzme 5*Bmpeer + Beer + BDghmeer + WRRmeer + Ampeer
barack40
Tu mal už dávno existovať pásmový grafikon, a síce:
R: 1h takt s takým zastavovaním, ako R 6xx doteraz (+ Dubnica a Ilava, T.Teplá asi prechodiť)
Ex: 2h takt BA, BA Vinohrady, Trnava, Trenčín, Žilina, Vrútky, Kraľovany, Lipt. Mikuláš, Štrba, Poprad, Spišská, Margecany, Kysak, Košice
IC: 2h takt BA, Trnava, Trenčín, Žilina, Mikuláš, Poprad, Kysak, Košice, Trebišov, Bánovce, Michalovce, Strážske, Humenné
Čiže BA - ZA by bolo ešte aj spojenie rýchlymi vlakmi (IC/Ex) v hodinovom takte.
Samozrejme, že by bolo treba zabezpečiť aj také veci, ako garantovaný prípoj R/Ex na hrane v Žiline, pri prestupe s miestenkou by sa platila miestenka iba raz, a tiež pri IC by mala cena miestenky so vzdialenosťou klesať - napr. BA - TT 3€, BA - TN 2€, BA - ZA až BA - Poprad 0,66€ a BA - Kysak až Humenné 0€ (aby sa nestálo), pričom na úseku Humenné - Košice by bol vlak nepovinne miestenkový...