Reakcia na: Igorko #16436:
Toto ma prekvapuje...Chod sa previezt Citybusom a potom sem nieco napis...Ten sofer je moja prava ruka.Poznam sa s nim dost dlho na to,aby si robil zarty..Keby si vodic tak to odstavis a povies,ze s tymto serblom nebudem jazdit..Tak sa uvedom...Len tak mimochodom mali sme obcas aj problemy vbehnut napriklad na zastavku kukucinova...(Tam ta zakruta)Ja viem,ze auta stali tak ako nemali,ale je to proste o nicom...Inak ak si myslis,ze ten vodic s tym nevie jazdit tak mu to chod vysvetlit a potom budes kukat...Nie je vyhra o niecom hovorit ked ani o tom vobec nevies...
Vladimír
K BRATISLAVE:
Dosť veľká diskusia sa tu prehnala. Poniektorí vystihli a zopakovali aj môj názor. Jednoznačne treba pre MHD viac nových autobusov ako 100. A na samé NP vozidlá jedak nemáte prachy a jednak nemáte dôvod. To chcete k Vodostavu, k Štátnym lesom alebo na Žabí majer posielať NP Citará. Bratislava ešte dlho bude potrebovať VP autobusy, pretože nie je vo finančnej situácii, aby si ich mohla dovoliť. Ak bude kupovať len tie, bude to na úkor početnosti dodávok a tým aj NA ÚKOR KVALITY MHD.
Ja vám opakujem, že cestujúci radšej príjme ak na linke bude mať samú Karosu B961 ako keby mala byť zmiešaná výprava Ik283 + kĺbové Citaro!
Budem sa opakovať, ale obnova vozidlového parku napr.
2003 - 50 ks Karosa B950
2004 - 50 ks Karosa B950 + 10 ks NP
2005 - 50 ks Karosa B950 + 20 ks NP
2006 - 30 ks Karosa B950 + 40 ks NP
2007 - 15 ks Karosa B950 + 40 ks NP
2008 - 10 ks Karosa B950 + 40 ks NP
2009 - 50 ks NP