Reakcia na: Kami #16384:
V tom prípade ten bus musí byť vadný a Karosa by ho mala urýchlene odvliecť a nahradiť poriadnym.I.
"Odbobne" je u mňa samozrejme "obdobne"
Ja som samozrejme načrtol len možný variant ako by to mohlo byť, a zrejme (podľa môjho názoru) ako by to aj malo byť.
, nenamahaj sa, kolko sa tu kedy musi kupit autobusov, aj tak sa budu kupovat az v roku 2005. Usetris si namahu.
.
Ja na cestu mesta auto zásadne nepoužívam, lepšia je MHD (nemusím po celom dni sedenia v robote ešte aj sedieť v aute, ale pohodlne stáť v autobuse
Vladimír
K BRATISLAVE:
Dosť veľká diskusia sa tu prehnala. Poniektorí vystihli a zopakovali aj môj názor. Jednoznačne treba pre MHD viac nových autobusov ako 100. A na samé NP vozidlá jedak nemáte prachy a jednak nemáte dôvod. To chcete k Vodostavu, k Štátnym lesom alebo na Žabí majer posielať NP Citará. Bratislava ešte dlho bude potrebovať VP autobusy, pretože nie je vo finančnej situácii, aby si ich mohla dovoliť. Ak bude kupovať len tie, bude to na úkor početnosti dodávok a tým aj NA ÚKOR KVALITY MHD.
Ja vám opakujem, že cestujúci radšej príjme ak na linke bude mať samú Karosu B961 ako keby mala byť zmiešaná výprava Ik283 + kĺbové Citaro!
Budem sa opakovať, ale obnova vozidlového parku napr.
2003 - 50 ks Karosa B950
2004 - 50 ks Karosa B950 + 10 ks NP
2005 - 50 ks Karosa B950 + 20 ks NP
2006 - 30 ks Karosa B950 + 40 ks NP
2007 - 15 ks Karosa B950 + 40 ks NP
2008 - 10 ks Karosa B950 + 40 ks NP
2009 - 50 ks NP