Reakcia na: no.ev.di. #163879:
Dvojstovák, o ktorom je reč, nebol len tak rozdaný, ale musel byť po ukončení prevádzky dvojnápravových električiek v Bratislave ako múzejný exponát odovzdaný do "federálneho" Technického múzea v Brne. Boli tam odovzdané dva dvojstováky, jeden išiel po čase do šrotu. Tento je v takom stave, v akom bol odovzdaný. Snaha o jeho znovuzískanie zo strany DPB tu stále je. Jediný historický voz v dobrom stave je vlečniak SGP č. 101. Lenže: vedenie DPB sa už roky chce pochváliť historickými vozidlami pri všelijakých akciách, ale na ich opravu nevyčlení žiadne finančné prostriedky. Leda že by zapracoval nejaký sponzor(i). Čo sa týka SANOS-ov tam je niekoľko problémov technických a hlavne tiež finančných. Je to na dlhšiu diskusiu.
aquila
a 4.6 vs. 4,8t/os v pohotovostnom stave ...
cize vyplyva, ze MB CC za kazdych okolnosti menej zatazuje cesty ako SOR
co nehovori ale nic proti tomu, ze v BA sa zvoli extrem nic moc SOR na jednej strane a zbytocne luxusny MB CC ..
aj ked je _vyrazny_ rozdiel z pohladu pasaziera ist SORom a MB CC ..