Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: All1111 #163926:
a? 5-dverí na autobuse nie je na závadu ak sa jedná o prevádzky kde to urýchli výmenu cestujúcich kde je ich veľký počet, ale načo si takú požiadavku dával 90-tisícový Prešov?

Mne sa páči interiér Ikarusu V187 http://www.busztipusok.hu/arc/187-6.jpg
http://www.busztipusok.hu/arc/187-7.jpg
http://www.busztipusok.hu/arc/187-9.jpg
http://www.busztipusok.hu/arc/187-10.jpg
http://www.busztipusok.hu/arc/187-11.jpg
http://www.busztipusok.hu/arc/187-12.jpg
Perfektne má riešený interiér vpredu kde sú sedadlá po jednom a je lepší priestor na pohyb pre cestujúcich. Všimni si aj veľké posuvné vetracie okná, ktoré sú lepšie než vyklápacie.

Tu je aj porovnanie autobusu Credo a Ikarus http://bigmarci.blogspot.com/2010/05/busz-teszt-credo-citadell-19-vs-ikarus.html

Kto je vlastne výrobcom autobusu Credo Citadell?
Výluka električiek na Hlavnú stanicu...
To bude paráda každý deň na 93-ke. Aj teraz je tam masakra, takto triplovane, hlavne ked okolo 7.33 dorazí nenormálne preplnený 10 voznový Zámčan z KN-GA-SC a o 7.36 taktiež plný Zr Javorník z Leopoldova a Trnavy. Už sa teším. ?
Ale oprava tak či tak, je potrebná, dokonca potrebné by bolo opraviť celú trať na Štefanovičovej.
mercedes CC ma napravovy tlak ked to tak mozem povedat 8t na osu, SOR 18 ma 8,5t/na osu pri plnom zatazeni

a 4.6 vs. 4,8t/os v pohotovostnom stave ...

cize vyplyva, ze MB CC za kazdych okolnosti menej zatazuje cesty ako SOR 😉

co nehovori ale nic proti tomu, ze v BA sa zvoli extrem nic moc SOR na jednej strane a zbytocne luxusny MB CC ..

aj ked je _vyrazny_ rozdiel z pohladu pasaziera ist SORom a MB CC ..
Reakcia na: Ike #163923:


Jeden chodec opotrebuje vozovku tak ako 1000 mravcov. Chodci su katastrofa...

(Inac, opravte si to cislo o jednu nulu - v TV bola rec o rovnici 1 kamion = 10 tisic aut)
Reakcia na: tbus #163920:
bicykel opotrebuje vozovku tak, ako 1000 chodcov. Bicykle sú katastrofa.
Reakcia na: S499.1023 #163919:


Aj keď som (podľa tvojho vyjadrenia) hlupák, keď preferujem kratšie busy, uvedomujem si, že Bratislava sa na rozdiel od Japonska bez kĺbových autobusov nezaobíde. Čo mi však na tejto kategórii bratislavských busov vadí, sú extrémy typu brutálne predražených MBCC alebo maximálne nepohodlných dlhých SORiek. Myslím si, že Bratislava mohla nakúpiť aj lepšie ...
Reakcia na: JeJe #163906:
Jedno osobné auto opotrebuje vozovku tak, ako 1000 bicyklov. Autá sú katastrofa.
Reakcia na: JeJe #163913:
Používať tvrdú ekvivalenciu používanie kĺbových autobusov = hlúposť svedčí hlavne o tvojej hlúposti, bez ohľadu na to, či si bol v Japonsku rok alebo desať. Máš nejaké RELEVANTNÉ informácie, prečo Japonci používajú krátke autobusy?
Reakcia na: JeJe #163917:
Aha, takze na taku 95 dame takt 2 minuty? Dobre vies, ze by to nefungovalo.
Reakcia na: Valec #163916:


Nie celkom. Kraťasy jazdia aj v takých japonských mestách, kde metro nemajú. Držia sa zásady - radšej krátke busy každých 5 minút ako dlhšie busy každých 10 minút. Na to samozrejme treba viac vodičov ... ale Japonsko je známe prezamestnanosťou.
Reakcia na: JeJe #163913:
Preto, že majú milión liniek metra, tak kĺbové autobusy nepotrebujú. Ani Švajčiari rozhone hlúpi nie sú a napriek tomu majú aj dvojkĺbové trolejbusy a tiež zrejme vedia prečo. ?
Reakcia na: Hug0 #163914:


Súhlasím, bolo to sformulované dosť nešikovne. Chcel som iba povedať, že sa mi nezdá hospodárne, ak na niektorých linkách jazdia mimo špičky poloprázdne dlhé kĺbaky, že by som tam vtedy radšej videl nejaký kraťas, tak ako som to videl v iných mestách.
Reakcia na: JeJe #163886:
"Civilizované mestá dávajú prednosť kratším ľahším autobusom, ktoré sa dajú operatívnejšie nasadzovať podľa potreby a sú ekonomickejšie."

Táto veta mi je komická ?
Reakcia na: S499.1023 #163910:


Japonci majú všeliaké vlastnosti, ale hlúposť k nim rozhodne nepatrí. Takže ak vôbec nemajú dlhé kĺbové autobusy, ale iba krátke (podobné našim Tedomom), tak zrejme vedia prečo.
Reakcia na: S499.1023 #163907:
Len doplním, zrušením existencie lístkov by sa samozrejme čosi ušetrilo, ale ani z ďaleka nie toľko koľko sa vyberie. Tie kecy, to bol Sulíkov žvást (asi taký, ako vraj minule na nejakej univerzite na prednáške pred študentmi zadrel, že 5000€ je mierne nadpriemerná mzda).

Na to, koľko % z nákladov pokrývajú tržby netreba vyznať sa vo financovaní, stačí si pozrieť výročné správy DPB. V roku 2009 to bolo 36 %, v roku 2005 napr. až 43 %, v roku 2003 46% (takže vidno čo robí dlhodobé nezvyšovanie cestovného).
Reakcia na: S499.1023 #163907:
Toto číslo sedí podľa výročných správ DPB za posledných hádam 15 rokov, s miernymi odchýlkami +-5% ?
Reakcia na: JeJe #163908:
Mám informáciu o tom, v koľkých z nich jazdia ešte dlšie, väčšie a ťažšie autobusy ako tebou nenávidený MBCC - vo všetkých, preto som ich vymenoval.

Podpásovku so zemetrasením som akože nečítal, hej?
Reakcia na: JeJe #163906:
Že má Marcedes CC pravdpodobne nižšie MERNÉ zaťaženie vozovky, než bežný autobus, do tvojich kalkulácií vstupuje ako?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.