Reakcia na: no.ev.di. #163879:
Dvojstovák, o ktorom je reč, nebol len tak rozdaný, ale musel byť po ukončení prevádzky dvojnápravových električiek v Bratislave ako múzejný exponát odovzdaný do "federálneho" Technického múzea v Brne. Boli tam odovzdané dva dvojstováky, jeden išiel po čase do šrotu. Tento je v takom stave, v akom bol odovzdaný. Snaha o jeho znovuzískanie zo strany DPB tu stále je. Jediný historický voz v dobrom stave je vlečniak SGP č. 101. Lenže: vedenie DPB sa už roky chce pochváliť historickými vozidlami pri všelijakých akciách, ale na ich opravu nevyčlení žiadne finančné prostriedky. Leda že by zapracoval nejaký sponzor(i). Čo sa týka SANOS-ov tam je niekoľko problémov technických a hlavne tiež finančných. Je to na dlhšiu diskusiu.
JeJe
Aj keď som (podľa tvojho vyjadrenia) hlupák, keď preferujem kratšie busy, uvedomujem si, že Bratislava sa na rozdiel od Japonska bez kĺbových autobusov nezaobíde. Čo mi však na tejto kategórii bratislavských busov vadí, sú extrémy typu brutálne predražených MBCC alebo maximálne nepohodlných dlhých SORiek. Myslím si, že Bratislava mohla nakúpiť aj lepšie ...