Inak, ako je to s posilovou dopravou k MS? To akože niekto vie presne predikovať pohyb návštevníkov? Nestačili by posilové linky len na HLST, ŽST Petržalka, AS MN a letisko?
Asi som zaspal dobu, ale vysvetlí mi niekto či je normálne aby vtedy iba 25-ročný šušeň B(u)Z(ík) bol výkonným riaditeľom a predsedom predstavenstva firmy Recar? ? je to svinstvo najhrubšieho zrna keď sa človek pozrie, že dnes sú požiadavky zamestnávateľa také, že : VŠ vzdelanie druhého stupňa + prax minimálne 2 roky na danej pozícií - a to hovorím aj o nižších postoch o niekoľko stupňov a už vonkoncom nie o výkonnom riaditeľovi!
zbytočné pridávanie byrokracie a prieťahov proste... vždy si treba uvedomiť, že čo môže inde fungovať kde majú ľudia záujem aby ten podnik fungoval pričom sa systém mierne komplikuje oproti stavu keď bol dopravca ako celok, tak u nás to väčšinu celé zhorí na neodbornosti ľudí vo vedúcich pozíciách.
no tak to je "super", čiže obyvateľom BA čo si za MHD platia ešte aj uberú zo spojov na úkor súkromnej párty SZĽH, na ktorú ešte mesto prispeje a Široký&Spol. sa nabalia ? inak som zvedavý, že kto sa bude pratať poza štadión k električkovej linke, keď ľudia vždy chodili na hokej iba linkami ktoré stáli pred zimákom
"Pri nakladnom a osobnom prepravcovi musi byt zas zabezpecene, aby neboli mozne krizove dotacie"
1. Na to ale nemuseli spoločnosti rozdeľovať. Ostatne, je dosť príkladov súkromníkov (nie u nás), ktorí vykonávajú aj osobnú aj nákladnú dopravu, tam to, že sú jedna spoločnosť, nevadí? Vadí to len u bývalých štátnych podnikov?
2. Rozdelenie dopravcu na ZSSK a Cargo sa urobilo spôsobom, ktorý zákonite vedie k skrytým dotáciám zo štátneho rozpočtu pre Cargo. Všetko zázemie (okrem depa Poprad) zostalo Cargu, takže ZSSK platí za jeho používanie nemalé peniaze. Aj vozidlá sa rozdelili tak, že si dnes ZSSK musí často požičiavať rušne od Carga, keď mu čo len zo dva vypadnú pre poruchy.
Dosť lístkov sa ale predalo ako "balíky", takže veľa ľudí príde na prvý zápas a odíde po druhom. Návoz na druhý a odvoz z prvého zápasu bude teda o dosť nižší.
Hmm, to, či je dosť miest na parkovanie, bude málokoho dopredu zaujímať, polovica Slovákov sa dovezie autami a potom budú kričať, že sa nedá zaparkovať. Ale ber do úvahy, že z tých 10000 bude pomerne veľa cudzincov z vyspelejších krajín, kde sú zvyknutí na MHD alebo taxíky. Takže 5000 ľudí autami nepríde.
Inak zaujímavý poznatok z cestovania "trolejbusovou" nočnou linku N47
- došiel Citelis, čím sa naskytuje otázka, prečo teda linka nejde z HLST
- došiel s označením N44, otvoril dvere a čakal... a zrazu prepol na N47. V DPB to nevedia nastaviť tak, že na Hodžovo už príde ako N47?
Ale nie, v mojom pripade som mal šťastie, že ma v MHD nekontroloval revízor. Problém robili SADisti, ale 2 z 3 sa usmiali a dali mi zlavu s tym, ze si to mam dat doporiadku. Odvtedy si vzdy po kontrole ZSSK preventivne kontrolujem platnost ISICu
nie, ale vieš ako to myslím... že aký zmysel to vlastne má tých 30ks? nebolo by lepšie mať radšej o jednu značku menej?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.