IC, EC, SC ako komerčné - to by dopadlo ako naposledy na ČD, takmer všetko by sa preznačilo na Ex ?
Načo vymýšľať duplicitné rovnaké kategórie Ex a IC,EC...
Regionálna doprava, ak má byť nejaká koncepcia, tak rozhodne na jednej trati jeden objednávateľ a nie na jednej trati dotovať z rozdielnych subjektov rovnaké vlaky, z ktorých niektoré idú o pár km ďalej do iného Vúc. Som komplet OS,Zr za VÚC, nemajú význam také prežitky ako Os vlaky BA-ZA, kde na časti tejto trate Os vlaky nemajú žiaden význam.
Ak ide vlak cez viac VÚC, pri takte by nemalo nastať nedorozumenie v polohe vlaku. Prípojovosť a ITG veľa možností nedáva, pokiaľ víťazí zdravý rozum.
Predstav si, že si revízor a vidíš niekoho s lístkom v ruke, kto teba nevidí a lístok si očividne chcel označiť, ale jednoducho to nestihol. Dalo by sa mu odpustiť, ale vidina podielu na pokute je lákava, veď zo základnéhom platu 330 eur sa vyžiť nedá. Čo včul? Toť dilema.
? väčšinou najväčšie kecy okolo ľudského prístupu k určitým skupinám obyvateľstva majú tí, čo s nimi takmer ani neprišli do styku, resp. sa ich správanie nedotklo nijak ich života. EÚ by takýmto tlčhubám mala zaplatiť pobyt niekde v blízkosti vychýrených destinácií kde sa nachádzajú títo ľudia, resp. ich "skanzeny" ? a nech si skúsia v mieri s nimi nažívať tak 2-3 mesiace. Myslím, že po čase budú koketovať s myšlienkou, že čo by sa stalo keby pokračovali v šlapajách určitého osamelého strelca z DNV... nič v zlom, ale taká je realita. ?
Si sa mohol trosku vynajst predsa, ved ak bola slaba tlac z oznacovaca a ukazal by si revizorovi, ktory to bol oznacovac - to by ti nemohol spravit , skor by mali potom zdrbat sofera ze ci si nevie skontrolovat oznacovace . Samozrejme ak si uz nestal s nimi vonku a bus bol mimo .
na L43 jedna SORka nikoho nezabije, čo sa týka L156, tak to je bez diskusií zbytočná linka, teda aspoň do chvíle kým sa nepodarí vybudovať pre ňu otočku na sídlisku Slanec. Takisto s tým intervalom nemá moc šancu presvedčiť ľudí aby ju využívali. Aj som sem dával svoj návrh ako by mali vyzerať tie úpravy L52,54,55,56 a 65 ale nikto na to nereagoval takže nemá zmysel to sem zas dávať.
Ja osobne som platil pokutu raz v zivote - a vies za co? Tlac z oznacovaca na listku bola velmi slaba, takmer necitatelna. Starsi z revizorov tvrdil, ze listok nie je oznaceny vobec, ten mladsi tam nejake cislice videl, ale tiez si nebol celkom isty aky cas tam vobec je. Nechcel som sa s nimi hadat a pokutu som zaplatil s tym, ze ved to neskor vyreklamujem. Na druhy den som napisal mail na vnutornu kontrolu a opytal sa, co mozem v takom pripade robit. Nikdy mi neodpovedali. Tolerancia ako hrom.
Ani by som nepovedal, lebo na 156-tke väčšinou jazdí celý deň to isté vozidlo a neviem či by to pri tom intervale 51 stíhala. Okrem toho 51-tka chodí do Krasňan zmeškaná aj 10 min. Ale nehádam sa.
Tak to maju uznavat staznosti len aby splnili "kvotu"? Hlupost. Pokial viem tak su dost tolerantni. Napr. ak si pravidelne kupujes PCL a raz zabudnes a zrovna vtedy ta chytia tak ti na 99% pokutu odpustia.
Spamätaj sa! Neviem si predstaviť to komando, aj keby bolo v skafandroch. To proste nie je možné bežne riešiť. A čo by potom robili tí "akční" s bezdomovcami, keď by ich vyviezli "niekam"? Zbili by ich (zle), dohovorili by im (zbytočne), nechali ich vyvezených len tak (otrasú sa a konajú ďalej). Iná možnosť ma hneď nenapadá.
Navrhnite riešenie tohto problému v súlade s normami EU, je to dosť ťažké. Tí z EU vedia len mentorovať, ale bez skúseností. Dostal sa ku mne príspevok o holandských aktivistkách v Jarovniciach, že prečo sa tak správame k cigánom.
otázka nášho zástupcu: Koľko je v Holandsku cigánov?
odpoveď: asi 1200.
Záver kompetentného: A v Jarovniciach ich je cca 3400.
Sklapli.
A to sú len Jarovnice...
Máme sa na čo tešiť ?
Ja tiež navrhujem viac liniek (napr. 180, 43 cez pracovné dni, atď...), na ktorých by kľudne mohli premávať minibusy, ale tá 156-tka mi vyslovene bije do očí. Čo sa týka L54, ani v špičke som v nej nevidel viac ako 8-12 ľudí, čo by v pohode odviezol aj minibus. Nie som žiaden zástanca minibusov, ale príde mi to také zbytočné, keď autobus s kapacitou cca 80 ľudí odvezie za celú trasu 5 cestujúcich, v niektorých prípadoch ani toľko nie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk