Reakcia na: TomJ #160890:
Ja tiež navrhujem viac liniek (napr. 180, 43 cez pracovné dni, atď...), na ktorých by kľudne mohli premávať minibusy, ale tá 156-tka mi vyslovene bije do očí. Čo sa týka L54, ani v špičke som v nej nevidel viac ako 8-12 ľudí, čo by v pohode odviezol aj minibus. Nie som žiaden zástanca minibusov, ale príde mi to také zbytočné, keď autobus s kapacitou cca 80 ľudí odvezie za celú trasu 5 cestujúcich, v niektorých prípadoch ani toľko nie.
JeJe
"Imidžotvorní" pre DPB sú nielen revízori, ale aj oddelenie vnútornej kontroly. Ak minulý rok zo 177 sťažností uznali iba 7, tak to o niečom svedčí. Niekedy je prílišná prísnosť kontraproduktívna. Sťažujú sa väčšinou tí, ktorí sa cítia ukrivdení (či už právom alebo neprávom). Keď je ich sťažnosť vyriešená negatívne, pocit krivdy sa prehlbuje a a pre takého človeka to môže byť posledná kvapka, kvôli ktorej definitívne prestane používať MHD. Ak je to notorický ČP, tak čert ho ber, ale ak to bol neúmyselný ČP, tak podnik síce získa od neho jednorázovo 40 eur, ale už nikdy nič viac. Nehovoriac o tom, že na ceste je o jedno auto viac...
Tým nechcem povedať, že by mal DP tolerovať čiernych pasažierov, len by mohol trochu častejšie prižmúriť oko v niektorých diskutabilných prípadoch aj v prospech cestujúceho, nie iba v prospech revízorov.