Reakcia na: Petto #159996:
čo sa inak týka sklápacích sedadiel v našich NB18, tak keď sklopí sedadlo človek naľavo v smere jazdy, tak už je nemožno sklopiť sedadlo ktoré je ako prvé pozdĺžne umiestnené pri ňom, lebo tam má človek nohy. Tie tri pozdĺžne sedadlá sú blbosť na n-tú a tiež nechápem prečo DPB dal naproti štvrtým dverám sedačky, keď tam mohol byť radšej priestor na státie. MBCC ho tam má, má ho tam aj Citelis, Mercedes, či Solaris, alebo aj MAN. Inak je zaujímavé, že pri takom malom priemere kolies sú stále tie sedačky nad nápravami pomerne vysoko položené, resp. sú tie výstupky veľké až príliš. SOR je vraj veľmi ochotný k zákazníkom čo sa týka požiadavok na interiér, tak neviem prečo DPB ponechal tie 4 sedačky oproti štvrtým dverám ?
MiroBA
Re #159983 TEDOM-1103:
Tak čo k tomu povedať - typickí východní Nemci ktorí sa radi húfne zbavujú všetkých atribútov ex DDR. Tu je zaujímavé, že si nedali dolu ani Display-e Buse, dokonca ani zberač (ktorý zrovna nie je najlacnejší).
Na zaplakanie je hlavne to, že DPB prevádzkuje a ešte dlho bude podstatne vačšie haraburdy s odporovou reguláciou. (v tom videu sa šrotuje už modernizovaný voz T4DM). Byť na mne ja by som tie vozy kúpil za tú cenu šrotu aj do BA, hoci sú užšie (2200mm oproti 2500 T3) Keď nie do premávky aspoň na náhr. diely.
Muž škoda.
Tradiční odoberatelia "exDDR ojetin" z Rumunska zrejme o tieto vozy nemali tiež záujem, kôli na ich pomery veľmi náročnej údržbe.
(Inak tušim toto už inak bolo na košickej sekcii hodené.)