Reakcia na: Petto #159996:
čo sa inak týka sklápacích sedadiel v našich NB18, tak keď sklopí sedadlo človek naľavo v smere jazdy, tak už je nemožno sklopiť sedadlo ktoré je ako prvé pozdĺžne umiestnené pri ňom, lebo tam má človek nohy. Tie tri pozdĺžne sedadlá sú blbosť na n-tú a tiež nechápem prečo DPB dal naproti štvrtým dverám sedačky, keď tam mohol byť radšej priestor na státie. MBCC ho tam má, má ho tam aj Citelis, Mercedes, či Solaris, alebo aj MAN. Inak je zaujímavé, že pri takom malom priemere kolies sú stále tie sedačky nad nápravami pomerne vysoko položené, resp. sú tie výstupky veľké až príliš. SOR je vraj veľmi ochotný k zákazníkom čo sa týka požiadavok na interiér, tak neviem prečo DPB ponechal tie 4 sedačky oproti štvrtým dverám ?
no.ev.di.
L52 : Tbiliská - Detvianska - Sklabinská - Na pasekách - Príjazdná ŽST Vajnory - Čierny chodník (tam) - (späť) Pri mlyne - Uhliská a späť i=15/30/30//30, v úseku Na pasekách - Vajnory i=30 celotýždenne, voz : SOR 9.5
L54 : zrušená
L55 : zrušená
L56 : Tbiliská - Detvianska - Sklabinská - Na pasekách - Pri starom letisku - Cesta na Senec - Studená a späť, i=15/30/15//30, voz : SOR 10.5
L65 : Tbiliská - Kubačova - Barónka - Nám.A.Hlinku - Detvianska - Púchovská - Rybničná - Na pantoch - Rybničná - Roľnícka - Cesta na Senec - Stará Vajnorská - Bojnická - diaľnica - Cint. Ružinov - Kazanská - Hradská - Dolné hony a späť, i=15/30/20//30 v úseku Nám.A.Hlinku - Na pantoch i=7-8/30/10//30
- L52 nahrádza L54
- L56 premáva v Rači po rovnakej trase ako L52 a spolu v preklade i=7-8/15/7-8-15//15 v úseku Tbiliská - Na pasekách
- L65 nahrádza L55 a zachádzku L56 cez Barónku
- L65 je prehodená na Hradskú, nakoľko cez víkend po Hradskej premáva iba L87 v i=30min