Reakcia na: matt11 #159988:
No lenze 55 jazdi len v spicke cez skolsky rok, keby si tie zachadzky L65 zrusil tak v sedle a cez vikend ti tam nezostane nic, co je podla mna neziaduce. Ale viem si predstavit, ze v rannej spicke by tam zachadzala len v polhodinovom takte a ostatne spoje boli priame - ale ci by to nejako vyrazne zrychlilo dopravu, to neviem.... Poobede by to muselo zostat tak ako to je, kedze tam je interval 20 minut, takze by tam muselo byt bud 40, alebo 60 minut co je vela.Urcite je fajn ked mas zaujem nieco vymyslat lepsie, ale treba sa na to pozriet v sirsich suvislostiach
matt11
podla mna , hlavny problem mhd je, ze je pomala, naozaj netusim preco musi elektricka stale zastavovat, uplne v pohode by som polovicu zastavok elektriciek skrtol, vzdy radsej idem busom ako elektrickou, aj ked normalne by to tak byt nemalo, hovori sa o rychloelektricke v petrzalke, ale ked zase presadia ze bude stale zastavovat tak moze chodit rychlo ako chce, ked stale stojii
a dalsi priklad dobreho napadu linky, ale absolutne zlej trasy je 65, podla mna by vobec nemusela chodit cez radiouvu, ale ist rovno po bojnickej a rano a poobede v spicke by vobec nemusela zachadzat na zastavky Rybnicna, Ou zeleznicne a OU obchodne, nechapem zmysel naco sa tade mota a toci sa tam, ked vela krat idem v 65 hned za nou ide uplne prazdna 55, naco je potom 55? ovela lepsie by bolo keby 65 ide rovno a ludia co tam potrebuju ist by si pockali chvilku na 55 alebo 59, alebo isli peso ,az tak daleko to nie je a keby sa tieto napady zrealizuju hned by bola 65 atraktivnejsia
a dalsi priklad v 156-ke som este v zivote nevidel cestujuceho a to ju vidim dost casto, to je skvele vozit vzduch
a takto sa da pokracovat
viem ze toto nejsu staznosti dpb, tam uz ani nepisem, kedze na maili neodpisuju, ani s tym imhd nic nema, ale je to asi nazor bezneho cestujuceho studenta co by sa dalo zlepsit