Reakcia na: intony #159554:
Keby mali elektirčky absolútnu preferenciu povedzme cez deň (o rannej špičke pri následnom intervale 54 sekúnd obojsmerne sa nemá zmysel baviť) tak tie zápchy sú tam fakt zo všetkých smerov a kvalitné..iná vec je prečo to nefunguje napr. cez víkend..v tom sú aj policajti, aj politická (ne)vôľa..- trolejbus neviem kde by mal mať preferenciu (a ako), výjazd z otočky je skoordinovaný s ľavým odbočením pri Riviére do Karloveskej.. buspruh dolu Molecovou zamietol policajt... keby sa naňho sťažoval niekto z MG, policajt tam ostane aj naďalej a ten kto sa dovolil naňho sťažovať z MG asi letí a buspruh aj tak nebude...
- ďalšia vec je spolupráca MG a DPB, ak má byť preferencia na základe aktívnej komunikácie s vozidlom.. teoreticky všetci vedia že všetko ide ale prax je úplne iná...
(pri Cintoríne Ružinov bol návrh detekcie vozidiel na slučku v ceste (síce by brala aj náklaďáky, lebo by bola nastavená na istú hmotnosť a dĺžku), alebo na nejaký kontakt v troleji (neboli by detekované 75-ky čo nie sú ani dnes) ale DPB si sám určil že vodiči budú radšej stláčať "D"...
a dokonca sa stáva že požiadavkam polície vyhovie požiadavkam mesta nie...
no.ev.di.
Keby bol na Molecke podchod, tak by ste zas pindali, že musíte ísť po schodoch a aj tak by minimálne tretina ľudí behala stále cez cestu, tak čo sa mi tu snažíš podsúvať voloviny?
Ešte podotázka : Ako si predstavuješ výjazd L33 na spoločnej zastávke s električkou v smere do mesta, keď spoje L33 dnes idú hneď vpravo do otočky k Riviére? To akože by si posielal trolejbus krížom cez dva pruhy do obratiska a to by ti nevadili už dopravné nehody, či tam by si chcel ďalší semafor, ktorý by istil bezkolízny prejazd L33 do obratiska? Navyše pozri sa aká je dnes frekvencia električkových liniek ráno 30/h, mimo rannej špičky 25/h a to tam chceš ešte naklobásiť 33+133 s 3min intervalom+32 a ako to tam všetko pomestíš 2x2xT3+klbák t-bus, to je tam toľko miesta od križovatky pri LIDL-i aby si tam toto nacpal?