Reply on: no.ev.di. #159538:
"mala by" znamená že aj bude?Re #159560 MatejBA: "na trnavskom myte napr. idu skoro vsetci (99,8%) cez podchod " no doteraz som si nevšimol, že by z 31/39/78 išiel niekto na elinu (a opačne) cez podchod
skôr uskakujú pred autami a krížom cez cestu...Re #159562 ................: trochu OT, ale na 88čke je int. 8 predsa iba "dočasný" kým nebudú nové vozy a vodiči, nie? (tak nejak argumentovali pri zmene z int 6 na
síce tá dočasnosť trvá už asi 4 roky, ale čo už
btw. "uz sa to nezbura " počkaj si 10-15 rokov a pri kvalite výstavby v posledných rokoch to spadne aj samotné, len je otázne či spadne skôr aupark alebo vedľa stojaci bajan-tower
a dokonca sa stáva že požiadavkam polície vyhovie požiadavkam mesta nie...
no.ev.di.
Keby bol na Molecke podchod, tak by ste zas pindali, že musíte ísť po schodoch a aj tak by minimálne tretina ľudí behala stále cez cestu, tak čo sa mi tu snažíš podsúvať voloviny?
Ešte podotázka : Ako si predstavuješ výjazd L33 na spoločnej zastávke s električkou v smere do mesta, keď spoje L33 dnes idú hneď vpravo do otočky k Riviére? To akože by si posielal trolejbus krížom cez dva pruhy do obratiska a to by ti nevadili už dopravné nehody, či tam by si chcel ďalší semafor, ktorý by istil bezkolízny prejazd L33 do obratiska? Navyše pozri sa aká je dnes frekvencia električkových liniek ráno 30/h, mimo rannej špičky 25/h a to tam chceš ešte naklobásiť 33+133 s 3min intervalom+32 a ako to tam všetko pomestíš 2x2xT3+klbák t-bus, to je tam toľko miesta od križovatky pri LIDL-i aby si tam toto nacpal?