Reply on: MatejBA #159545:
ty si tak pozadu až to bolí! Jak môžeš patlať dokopy interval na linkách so stavom prestupného terminálu?! Riešil som dakde v tom príspevku interval liniek 32/33/133 alebo kapacitu na DD?! Okrem toho, som povedal, že dalo by sa to riešiť aj tak, žeby bol vydaný príkaz aby vodiči na Molecke smerom na DD čakali 1-2 min a to vždy!Keby bol na Molecke podchod, tak by ste zas pindali, že musíte ísť po schodoch a aj tak by minimálne tretina ľudí behala stále cez cestu, tak čo sa mi tu snažíš podsúvať voloviny?
Ešte podotázka : Ako si predstavuješ výjazd L33 na spoločnej zastávke s električkou v smere do mesta, keď spoje L33 dnes idú hneď vpravo do otočky k Riviére? To akože by si posielal trolejbus krížom cez dva pruhy do obratiska a to by ti nevadili už dopravné nehody, či tam by si chcel ďalší semafor, ktorý by istil bezkolízny prejazd L33 do obratiska? Navyše pozri sa aká je dnes frekvencia električkových liniek ráno 30/h, mimo rannej špičky 25/h a to tam chceš ešte naklobásiť 33+133 s 3min intervalom+32 a ako to tam všetko pomestíš 2x2xT3+klbák t-bus, to je tam toľko miesta od križovatky pri LIDL-i aby si tam toto nacpal?
Petto
SUCASNY STAV
1.skonci zelena na Karloveskej radiale ( pre eliny, IAD )
2. ide zelena pre auta odbacajuce na DD - sucasne zelena prechod pre chodcov cez el.trat a sucasne zelena cez prechod cez karloveksu cestu IAD smer mesto - no a tu je cely problem - druha zelena je nastavena zle - cca max. 8 sekund, zatial co cez el.trat je aj 20 sekund . Akonahle skonci ta 1. nestastna 8 sekundova zelena pre chodcov ,spustia sa auta z DD na Karlovesku smerom do mesta resp. do dubravky - a preto uz musi stat hromada ludi na miniostrovceku . Zelena z DD skonci a nasleduje nejakych hluchych 3-5 sekund a ide zase smer z Dubravky do mesta -pocas nich prebiehaju ludia resp. aj ja
NAVRHOVANY STAV
Dalo by sa to riesit tak,ze by sa spravil blikaci semafor pre auta iduce z DD aby dali prednost chodcom - hlavne v poobednej spicke je to mozne , v rannej je to skor nonsens,lebo by sa oslabil prud IAD z DD