Reply on: Mike #159552:
Zaujimave,ze cykly zelenych boli opacne a fungolvalo to pred par rokmi, ale potom prisli SIEMANSACI a zrazu je to na pi.. SUCASNY STAV
1.skonci zelena na Karloveskej radiale ( pre eliny, IAD )
2. ide zelena pre auta odbacajuce na DD - sucasne zelena prechod pre chodcov cez el.trat a sucasne zelena cez prechod cez karloveksu cestu IAD smer mesto - no a tu je cely problem - druha zelena je nastavena zle - cca max. 8 sekund, zatial co cez el.trat je aj 20 sekund . Akonahle skonci ta 1. nestastna 8 sekundova zelena pre chodcov ,spustia sa auta z DD na Karlovesku smerom do mesta resp. do dubravky - a preto uz musi stat hromada ludi na miniostrovceku . Zelena z DD skonci a nasleduje nejakych hluchych 3-5 sekund a ide zase smer z Dubravky do mesta -pocas nich prebiehaju ludia resp. aj ja
NAVRHOVANY STAV
Dalo by sa to riesit tak,ze by sa spravil blikaci semafor pre auta iduce z DD aby dali prednost chodcom - hlavne v poobednej spicke je to mozne , v rannej je to skor nonsens,lebo by sa oslabil prud IAD z DD
Mike
- trolejbus neviem kde by mal mať preferenciu (a ako), výjazd z otočky je skoordinovaný s ľavým odbočením pri Riviére do Karloveskej.. buspruh dolu Molecovou zamietol policajt... keby sa naňho sťažoval niekto z MG, policajt tam ostane aj naďalej a ten kto sa dovolil naňho sťažovať z MG asi letí a buspruh aj tak nebude...
- ďalšia vec je spolupráca MG a DPB, ak má byť preferencia na základe aktívnej komunikácie s vozidlom.. teoreticky všetci vedia že všetko ide ale prax je úplne iná...
(pri Cintoríne Ružinov bol návrh detekcie vozidiel na slučku v ceste (síce by brala aj náklaďáky, lebo by bola nastavená na istú hmotnosť a dĺžku), alebo na nejaký kontakt v troleji (neboli by detekované 75-ky čo nie sú ani dnes) ale DPB si sám určil že vodiči budú radšej stláčať "D"...