Reakcia na: no.ev.di. #159558:
iba som patlal to co obcas tu hovoris aj ty.A zaujimave je, ze ked na trnavskom myte napr. idu skoro vsetci (99,8%) cez podchod (z toho co som sledoval) tak zrazu mi z DD sme stado, zeby to neslo ...
A co sa tyka terminalu - ano, tam by tbus mohol mat absolutnu preferenciu pri vyjazde z molecky na obratisko - kazdych 6 minut nie je vela a autobus sa do premavky zaradi raz-dva ako v sucasnosti, pripadne by sa urobil buspruh kusok za zastavkou (tam, kde je trava) aby mohli abusy uhnut elektrickam - je tam celkom dost miesta (minimalne na 1x18 ci 2x12 m)
a dokonca sa stáva že požiadavkam polície vyhovie požiadavkam mesta nie...
Mike
- trolejbus neviem kde by mal mať preferenciu (a ako), výjazd z otočky je skoordinovaný s ľavým odbočením pri Riviére do Karloveskej.. buspruh dolu Molecovou zamietol policajt... keby sa naňho sťažoval niekto z MG, policajt tam ostane aj naďalej a ten kto sa dovolil naňho sťažovať z MG asi letí a buspruh aj tak nebude...
- ďalšia vec je spolupráca MG a DPB, ak má byť preferencia na základe aktívnej komunikácie s vozidlom.. teoreticky všetci vedia že všetko ide ale prax je úplne iná...
(pri Cintoríne Ružinov bol návrh detekcie vozidiel na slučku v ceste (síce by brala aj náklaďáky, lebo by bola nastavená na istú hmotnosť a dĺžku), alebo na nejaký kontakt v troleji (neboli by detekované 75-ky čo nie sú ani dnes) ale DPB si sám určil že vodiči budú radšej stláčať "D"...